38 תשובות
האוכל של הכלבה שלי:/
חח לא זוכר...
כבד. איכסוש.
קולורבי חי
תרד÷×÷ מבושל במים רגיל טבעי בעה אלייסטור.

אני אוהבת תרד אבל בגרתן אם תפוחי אדמה וגינה צהובה מיאם,;
)) חוץ מזה אני טוחנת כל דבר אכיל חח
ביצי סלמון אייכס גועל נפש!
נשמע מוזר אקטימל עם חלב מגעיל!

גבינה עם שוקולד אני לא סובלת גבינות! אז אכלתי גבינה צהובה בגלל איזה שהיא מחלה אז אמא שלי אמרה לי לשים על זה שוקולד והשוקולד הפך את זה ליותר מגעיל!

ואוכל נורמלי:
גבינה לבנה, קוטג, חומוס, כבד

כל מה שכתבתי זה מה שאני סונאת במיוחד
לא בדיוק אכלתי
התבלבלתי בין משחת שיניים למשחת טחורים >_<
ספגטי עם שוקולד פרווה בתוספת קינואה לא מבושלת עם חתיכות גולש קרות ולא עשויות ונקניקייה עם חציל קלוי ועם שומשום טחון. ולקינוח בקלוואה במילוי אנטיפסטי
נמלים:<
אכלתי משהו עם קטשופ והיה שם נקודות כאלה וחשבתי שזה סתם.
בקיצר היו לי נמלים בקטשופ ועד ששמתי לב אכלתי חצי
ביצים של שור.. פשוט זוועה
אנונימי
שוקולד מנטה
חלב עם קטשופ ומיונז.. זה הייתה חובה ><
שתיתי שמן (פעם אמרו לי שזה עוזר לכאבי בטן) איככס העקתי את הנשמה!
את השטויות של הילדים בסטיפס
כבד ותרד
את האוכל של החתולה שלי...
הייתי קטנה וסקרנית חחח
אכלתי קוטג' עם שוקולד וטריאקי (סוגשל רוטב דוחה) וחרוסת בתוך לחם
o_o בגלל אמת או חובה
ועוד משהו
בטעות אכלתי את הקרם ידיים בריח תות של ללין איכס זה אחד הדברים המגעילים רציתי להקיא את חיי
ביצה חיה.. חשבתי שזו חביתה.. הייתי קטנה נו מה ><
שוקולד עם נמלים (בטעות)
חצילים מסוכרים (דווקא היה טעים!)
סושי עם חומץ אורז (משרים חצי שנה דגים ואורז במי ים ויוצא חומץ "מסוג א')
חמין
אוי ואבוי זה לא אוכל פשוט.
עוף הודו כבוש.
שמים עוף הודו שלם במים במקרר למשך חודשיים, ואז מוציאים ומטגנים.
בעע עע עע.. רציתי להקיא את הנשמה כשגיליתי מה נתנו לי.
אנונימי
גלידה בטעם מסטיק
טעמתי את השתן של עצמי שהייתי קטן -_-
אכלתי בטעות ווסאבי כי חשבתי שזה אבוקדו
אורז עם תולעים של ג'וקים.
אמא שלי הכינה אורז וחשבתי שזה אורז עם מקרוני (מה שקוראים לו גם "אורז תולעים", הו האירוניה). באמת התפלאתי שהיא הכינה אורז עם מקרוני כי היא אף פעם לא הכינה את זה, אבל אכלתי בלי לשאול. אחרי חצי צלחת בערך התעמקתי במקרוני וגיליתי שזה היה בעצם תולעת מתה. כל המקרוני היו בעצם תולעים מתות.
הסתבר שהיו ג'וקים ותולעים בשקית של האורז ואמא שלי לא שמה לב. t.t
חינה. חשבתי שזה שוקולד
שוקולד עם חרדל איכ אללה יסטור
הייתי בת שנה ומשהו, האחים הגדולים שלי אספו חיפושיות, חשבתי שזה סוכריות ואכלתי.
לא ממש אכלתי, רק הכנסתי לפה וזה היה לי מר אז הוצאתי.
אחותי תפסה את החיפושית מעוכה והיא הבינה שזה מה שקרה.
חחח xd
סוגשל פרח... עזבו פיגוריישן
דובדבן עם תולעת..
חח טוב לא בדיוק אכלתי, פעם אחת לפני מלא זמן שהייתי קטנה אכלתי דובדבנים ואז בדובדבן אחד הרגשתי שיש משהו מוזר אז הוצאתי אותו מהפה וראיתי שזה משהו לבן אז פשוט הנחתי אותו בצלחת ואז קלטתי שזה זז ומתפתל והבנתי שזה תולעת! חח איכס.. למזלי היא הייתה שלמה ולא חצויה.
מאז יש לי טראומות, לפני שאני אוכלת דובדבן או כל פרי אני עושה לו שבעתלפים בדיקות חח
אהח
אהח
אהח
סבון אינטימי p: חשבתי שזה קטשופ xd
וכמעט אכלתי פעם פד של מחזור (לפעמים צריך לשים לב מה אתם שמים ליד השקית צ'יפס)
אבוקדו ולימון ביחד איכסס.
דגים -,- איכסושש
בצל עם שוקולד.. בעיקרון אין לי בעיה אפילו לאכול דוקולד במיונז משום מה זה לא מגעיל כל כך
סחלב
מסטיק פופקורן! תתפלאו אבל באמת יש מסטיק כזה!
(תגגלו אם בא לכם)

אה וגם אני מאוד אוהבת לאכול אבקת מרק עוף בלי כלום (אל תשאלו),
ופעם אחת היו שם נמלים (לא שמתי לב) ואכלתי אותם.