3 תשובות
חלום
לא שווה בנתיים
חכי שמשחקים יצאו
אני אקנה שטומודצ'י לייף יצא
חכי שמשחקים יצאו
אני אקנה שטומודצ'י לייף יצא
הקונסולה עצמה טובה אבל כדאי לחכות כי באמת אין משחקים כרגע ורק בשבוע הבא ייצא משחק שני
הייתי אומר לחכות לפחות עד נובמבר
הייתי אומר לחכות לפחות עד נובמבר
באותו הנושא: