3 תשובות
לא שווה בנתיים
חכי שמשחקים יצאו
אני אקנה שטומודצ'י לייף יצא
הקונסולה עצמה טובה אבל כדאי לחכות כי באמת אין משחקים כרגע ורק בשבוע הבא ייצא משחק שני
הייתי אומר לחכות לפחות עד נובמבר