10 תשובות
די אני אמורה להתגייס תכף ולא קיבלתי מיון אחד
4d1
בדרך כלל איזה חודש חודשיים אחרי יום המאה ושאלון העדפות
תלוי לאיזה חייל את מתמיינת
שואל השאלה:
אם עשיתי ביא יום המאה אז אולי רק בספטמבר ישלחו לי שאלון? כי עברו חודשיים מאז שעשיתי אבל לא קיבלתי מיונים
זה תלוי גם בדפר שלך אבל שווה להתחיל להתקשר למיטב
שואל השאלה:
80
כאילו אין לי משהו שאני רוצה אליו מיונים סתם מעניין אותי
תתקשרי למוקד מודיעין אם זה מה שאת רוצה
את עולה ליב? אם כן אין סיבה שתתקשרי
תמלאי את השאלון ורק אז
מביאים את השאלון אליכם בסביבות אוגוסט ספטמבר
4d1
מיונים
שואל השאלה:
מיונים למודיעין? או למידע