10 תשובות
די אני אמורה להתגייס תכף ולא קיבלתי מיון אחד
בדרך כלל איזה חודש חודשיים אחרי יום המאה ושאלון העדפות
תלוי לאיזה חייל את מתמיינת
שואל השאלה:
אם עשיתי ביא יום המאה אז אולי רק בספטמבר ישלחו לי שאלון? כי עברו חודשיים מאז שעשיתי אבל לא קיבלתי מיונים
אם עשיתי ביא יום המאה אז אולי רק בספטמבר ישלחו לי שאלון? כי עברו חודשיים מאז שעשיתי אבל לא קיבלתי מיונים
זה תלוי גם בדפר שלך אבל שווה להתחיל להתקשר למיטב
שואל השאלה:
80
כאילו אין לי משהו שאני רוצה אליו מיונים סתם מעניין אותי
80
כאילו אין לי משהו שאני רוצה אליו מיונים סתם מעניין אותי
תתקשרי למוקד מודיעין אם זה מה שאת רוצה
את עולה ליב? אם כן אין סיבה שתתקשרי
תמלאי את השאלון ורק אז
מביאים את השאלון אליכם בסביבות אוגוסט ספטמבר
תמלאי את השאלון ורק אז
מביאים את השאלון אליכם בסביבות אוגוסט ספטמבר
מיונים
שואל השאלה:
מיונים למודיעין? או למידע
מיונים למודיעין? או למידע
באותו הנושא: