6 תשובות
תשמע, חוץ מהתחושה שלך, המצב הזה ממש לא בריא, תדבר עם רופא, תשיג מרשם, זה ממש חשוב
למה שלא תקבל מרשם? פנה לפסיכיאטר אלא אם כן זאת מחלה פיזית. בכל מקרה לאף אחד לא אכפת ממי שהולך בלי חולצה ואיך הוא נראה, זה לא אשמתך ואתה יכול ללכת איך שתרצה כי הכול בראש שלך
זה קיים גם בצד השני, מזדהה,
בעיקרון תלמד לאהוב את עצמך זה משפט לעוס, אבל זאת הדרך היחידה, השאלה איך תעשה את זה, אין דרך נכונה,
יש מה שמתאים לך,
אבל כל גוף שהוא תמיד נמדד ביחס לחברה, אבל כל גוף לא טוב ולא רע, הוא עומד בפני עצמו, והוא לא מהמם ולא מכוער,
הוא יפה למי שאוהב אותו
אתה לא יכופ לקבל מרשם לכדורים?
למי אכפת, העיקר שאתה תגלח את התחת
אנונימי
היי,
קשה לקרוא את הפוסט שלך ואני ממש מצטער שאתה מרגיש כך.
אבל בוא ננסה להפריד בין הדברים.
במחלה צריך לטפל בלי שום קשר ואתה צריך לפנות לרופא משפחה שיעזור לך למצוא את הטיפול המתאים.
בקשר לדימוי עצמי אתה יכול לעשות דברים כדי לשפר את מצב.
תתחיל ללכת לחדר כושר ולעשות תרגילים כדי לפתח את השרירים.
אם תתמיד בכך, בקרוב מאד תראה את התוצאות. זה גם ישפר מאד את ההרגשה שלך
וגם ישנה את איך שאתה מתייחס לגוף שלך.
שיהיה בהצלחה!