78 תשובות
תלוי אם היא איבדה את ההכרה
וואלה יש כאלה שסתם מרביצים לפחות הייתה לך סיבה
אה היא התחילה אז מגיעה לה
היא שרדה ?
זה לא מאוד לגיטימי
תזכור שהיא יכולה להחזיר
זה אסור לא משנה מה
שואל השאלה:
כן היא שרדה אבל ניראלי יש לה כחול בעין לא ברור עדיין זה קרה הלילה
אנונימי
לא? תתן לה סטירה בחזרה
סתם רצית להרביץ לה וחיכית לסיבה
כן אבל לא משהו מוגזם אלא אם כן מגיע לה, ודרך אגב אחי אני מקווה שלא הפלת אותה לרצפה עם האגרוף הזה..
זה בסדר שהחזרת אבל אתה תצא יותר גבר אם לא תרביץ
אנונימית
שואל השאלה:
לא רוצה לצאת גבר רוצה להחזיר על הכפה
אנונימי
זאת קצת ילדותיות..
אנונימית
סבבה אז לא עושים את זה וזה הכי לא גברי מצידך אתה באמת זב7
לך תספר את זה לאבא שלך נראה איזה אגרוף הוא בעצמך יעיף לך
בעצמו^^^
שואל השאלה:
לא היא שרדה זה היה רק אגרוף עזרה זה לא היה נוקאוט תרגעו אני שמח שלא סקלטם אותי על זה
אנונימי
אתה חולה נפש באמת אתה שוכח שאתה חזק ממנה כפול כמה פעמים זה כמו להרביץ לילד בן 12 מבחינת השוואת כוח
לא. אגרוף לפנים זה אשכרה עלול לפגוע וזה הרבה יותר חזק ומשפיל מסטירה. יכולת להחזיר לה באגרוף לכתף או סטירה לפנים אבל אגרוף לפנים זה ממש מוגזם.
אנונימית
זה לא קשור לעוצמה של האגרוף ואחד שעשה לי דבר כזה קיבל בעיטה של החיים למטה . אז חבל שהיא לא עשתה לך זה
אוי לא
ממש לא מותר!!
שואל השאלה:
אם היא היית עושה את זה זה היה נגמר באישפוז שלה באמת רציני הייתי עצבני באותו רגע ולא היה אכפת לי מה היא בת בן או כלב
אנונימי
בואו תגזימו. רוב הבנות לא חלשות כמו ילד בן 12
אנונימית
חולה נפש רצה תירוץ להרביץ לבחורה
וזה היה נגמר בתביעה שלך. אתה ממש מטומטם
אנונימית
שואל השאלה אנונימי היקר , בעיקר אתייחס לזה שאתה ככ חסר ביטחון שלא יכול אפילו להתמודד עם האגו על זה שבחורה הצליחה להרביץ לך.. באמת?
חבל ממש שזה לא צולם למה אם זה היה מגיע לדניאל עמרם
שואל השאלה:
לא אמרת משהו על כל הבנות מה הקשר לכל הבנות אמרתי משהו על המין של בחורות לא סיפרתי מה קרה לי ^
אנונימי
אתה כל כך קטן וחסר ביטחון שאתה בא מאנונימי כדי שלא יגלו מי אתה
הקארמה תגיע אלייך הכל מאלוהים
תגיד תודה היא הייתה צריכה להוריד לך תשמוליק
באמת אני כל כך רוצה שההורים של הילדה ידווחו עלייך ואז באמת תגיע לך התשובה לגבי השאלה הזאת בסטיפס
גם מה זה מספיק מכה אחת?!? אם כבר היא במכה אחת משתקת אותך
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור התחילה אני הגנתי על עצמי שתדע לא לשלוח ידיים
אנונימי
שואל השאלה:
שידווחו עליי היא שלחה סטירה וכולם ראו שהיא שלחה סטירה קודם יש לי עדים לא אכפת לי
אנונימי
אני נותן לספאם הזה 2/10
גרמת לכמה אנשים להתעצבן פה אבל אין לזה מספיק עלילה, היית צריך להוסיף לטעמי עוד דמויות מפתח איזושהי התפתחות דרמטית זה מאוד ישיר ואפרורי וחסר בשר כזה
לספאמים טובים יותר
אנונימי
שיהיו לך 1000 עדים אבל על האגרוף הזה יהיה לך בעיות אם היא תדווח
שואל השאלה:
את מגנה עליה רק כי היא בת זה לא הוגן מה זה משנה מה היא הגנתי על עצמי שלא תשלח ידיים שתקלל שתצרח שלא תרים את הידיים שלה
אנונימי
שואל השאלה:
מה אכפת לי תחשוב שזה ספאם^
אנונימי
כדאי לך כי אם לא אתה הכי אפס בארץ בתחייבות
אנונימי
חזק על בנות פחחח
אנונימי
קודם כל בוא דבר מהמשתמש הרגיל ולא מאנונימי ימסכן
שואל השאלה:
זה לא ספאם והייתי עושה את זה גם עוד אלף פעמיים אפילו עצרתי אחרי אגרוף מרוב שדאגתי לה אחרי זה למה אם זה היה בן זה כבר היה לא היה עוצר באגרוף
אנונימי
רוצה גם להכות את בן הדוד השובב שלי
הוא בן 5
אבל שובב רצח
אנונימי
שואל השאלה:
טוב לא דאגתי לה פשוט אגרוף אחד עשה מה שצריך
אנונימי
ורק שתדע שכל אחד כאן יכול לדווח על המקרה הזה אם הוא באמת אמיתי ולא סתם ספאם .
וזה כבר באמת תהיה בעיה
שואל השאלה:
מה קשור אתה משווה ילד קטן לבן אדם בוגר עם שכל יש נשים שרוצחות אנשים גם בניגוד לילד בן 5 לא מותר להן הכל
אנונימי
פחחח בא מולי מכות נראה אותך
אנונימי
אתה בדוק גיי
אנונימי
שואל השאלה:
דוויח מה אכפת לי אני הגנתי על עצמי
אנונימי
היא באה אליך עם סכין?
חנקה אותך?
כולה נתנה לך סטירה פחחח
אנונימי
אמאלה אעלק הגנת על עצמך ימסכן מה אתה חושב שהענק הירוק התנפל עלייך? זאת בחורה ימסכן
שואל השאלה:
יודעים מה הייתי גם צריך אחרי הגרוף לדרוך לה על הפנים חבל שלא עשיתי טת זה באמת היא בן אדם שטן זה שאישה לא מצדיק מעשים
אנונימי
אתה רציני שאתה מרביץ לאישה? ועוד בפנים?!?! ואתה מנסה להצדיק את עצמך?????
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מצדיק היא התחילה ^
אנונימי
כמה צילומי מסך שאלוהים יעזור לך באמת
מה אתה על סמים? איזה שטן בראש שלך? היא סתם נתנה לך סטירה בצחוק
אנונימית
שואל השאלה:
די כבר את יסכנה תפנימי בן אדם תקף אותי ואני הגנתי על עצמי לכי לבכות ^
אנונימי
שואל השאלה:
אבל היא בן אדם חרא חוץ מי זה ^
אנונימי
אז לך תבכה בפינה של החדר אתה מתאר את התקיפה כאילו שבא אלייך איזה מייק טייסון ודפק לך סטירה
חברים בבקשה תפסיקו לכתוב הודעות מטופשות אני מנסה לישון פה
^^^^לא 100? הוא בקושי 5
אנונימית
^^נראה לי חיפשו אותך באיזו שאלה מוקדם יותר
אנונימית
בוודאי
MVP
חחח איזה אפס אתה אני מת
אנונימי
זה לא קשור לבן או בת. סטירה בצחוק ממש לא משתווה לאגרוף רציני בפנים. אתה פאקינג עשית לה פנס בעין יא חולה נפש!!!
אנונימית
^ אני עסוק
יש 3 דברים שונים - 1 אבסולוטית-
אין שום הבדל בין בת לבן חוץ מהפער כוח, כל עוד אתה לא עושה נזק רציני זה לגיטימי
(היא אדם בוגר והיא נושאת באחריות)
2- חוקית, זה יותר מסובך וגם צריך תיעוד אחרת זה יהיה מוטה לטובתה.
3- חברתית, שזה שוב יותר מסובך.
מה שבטוח שאגרוף לפנים זה הרבה פחות חכם, זה מדי מסמן את המכה שהיא קבלה , והחברה למרבה הצער לא חושבת במובן של צדק אלא ברמת חשיבה של ילד בן 5
אם הייתי צריך להגן על עצמי מבת הייתי מכוון לבטן העליונה (לסרעפת) ולא לפנים.

נ.ב זה שהוא יותר חזק זה לא משנה, אף אחת מהתשובות על הבת לא היו אם זה היה בן חזק יותר משמעותית, (והפער בין בן בכושר קבוע לאחד שלא הוא לא פחות גדול) מסתבר שרוב האנשים לא באמת חושבים כאן על שוויון זכויות - אם מישהו מכה אדם חזק ממנו הוא יקבל מכה חזקה יותר, וכל עוד זה לא מכה קיצונית (כמו שבירת עצמות על סטירה) אז זה המחיר, מישהו היה אומר שאם זה בן אחר חלש אז שיחזיר לו מאוד חלש? לא אבל כשזה בת?
אולי תחשבו כללי התנהגות אובייקטיביים?
אין שום הבדל בן בן לבת חוץ מפערי הכוח שלא רלוונטיים כל עוד זה לא מכה בסדר גודל אחר, ואין שום הבדל בין היחס השונה המקובל היום בחברה לשוביניזם בעבר (יש הבדל בחומרת היחס, אבל לא הבדל מהותי אלא כמותי ) .
שואל השאלה:
תודה לך באמת ^
אנונימי
^ אתה צריך לוודא שאתה לא מסתבך חוקית או חברתית, יש את החלק המהותי שבו אין הבדל ויש את החלק הטכני, שהוא יותר מורכב (ועדיף מאוד שלא לכוון לפנים בגללו, ואם יש סיכון לתביעה אז לדאוג להסרטה אם אפשר או לפחות להקלטה של אזהרה מצדך)
בקיצור יש את החלק של להיות צודק ויש את הלהיטות חכם, אתה צודק, האם אתה היית חכם? זה תלוי פרטים אחרים .
שואל השאלה:
היא לא תלונן אבל יש לי עדים שחטפתי כאפה קודם ואם צריך אורח דין אני הביא אחד מטורף והיא גם תודע כניראה שהיא נתנה את הכאפה כי יודעת את זה אז אין מה לדאוג לגבי זה
אנונימי
בכל מקרה עדיף לא לתת לפנים כי זה מסמן אותך חברתית כאלים, היא נשארת עם סימן ואתה לא, והיא החלשה בסיפור, עם בת הייתה נותנת לי סטירה היא הייתה מקבלת אגרוף לסרעפת ולא לפנים.
שואל השאלה:
לסרעפת זה יותר גרוע תאמת זה יותר מסוכן ניראלי
אנונימי
שואל השאלה:
אני יזכור לפעם הבאה פשוט לתת לה גם איזה כאפה חזקה לראש פשוט במקום שלא ישאיר סימן אם זה קורה
אנונימי
^ יש 3 פרמטרים שונים שאתה צריך להסתדר עם כולם במקביל - 1 להיות צודק - שזה רק הגנה עצמית .
(זה בלי קשר לחוק ולנורמה, זה גם אם היית על אי בודד איתה)

2- להסתדר חוקית, ואו יש חשש לתביעה אז צריך סרטון ודברים שבטוח יספיקו, ועדיין זה יהיה מוטה לרעתך.
(אני לא יכול להתחייב על שום דבר באופן מוחלט שיגן עליך)

3- להסתדר חברתית , ובשביל זה צריך שזה יהיה מכה שלא תשאיר סימן בולט, שזה יהיה מיידי, ומכה בודדת.

השוני בזה שזה בת זה ב2 ו3
אין הבדל בלהיות צודק חוץ מפער הכוח אבל יש הבדל בחכם .
ואיתה כנראה שלא תהיה פעם הבאה.

אבל תנסה לא להכנס לסיטואציות כאלו, ולבדוק תמיד לא רק להיות צודק אלא גם חכם (והרבה פעמים גם מכה להגנה עצמית זה לא יהיה חכם)
שואל השאלה:
יש עדים שלא הרבצתי לה ושזה היה מכה בודדת ואחרי הכאפה שלה אין סירטון
אנונימי
שואל השאלה:
אבל היא לא תתבע אותי הכי גרוע תשלח מישהו מהמשפחה העלובה שלה לנקום בי שגם בזה לא אכפת לי
אנונימי
^ השאלה היא כמה זה לגיטימי לתת סטירה בצחוק?
אם זה סטירה אמיתית זה לא משנה שזה בצחוק, אם זה סטירה קטנטנה זה משהו אחר, הנקודה היא מה היה קורה אם זה היה בן שנותן את הסטירה הזאת, אין שום הבדל אם זה בת או בן, אם זה לגמרי בצחוק ולא לגמרי סטירה אז זה לא לגיטימי לתת אגרוף גם אם זה בן, הבת זה לא משנה שום דבר חוץ מפער הכוח הפיזי (שקיים באופן זהה בן גבר בגובה 1.90 לגבר בגובה 1.65 או בן גבר בכושר גבוה לנמוך)
מה שכן יש הבדל זה בנורמה החברתית, ולכן צריך לבדוק קודם כל האם זה צודק, ואחרי זה האם זה חכם.

(אפשר להיות צודק ולהראות אלים, ויש אנשים אלימים שמסתירים את זה טוב והם סוג של "חכם" (בטווח הקצר) אבל רע,
מה שצריך להיות זה גם צודק וגם חכם. )
שואל השאלה:
זה מפחינת היה בצחוק כי אין לה גבולות כי היא חשבה שאני לא יחזיר אבל זה היה סטירה חזקה לא משנה אם היא חשבה שזה מצחיק
אנונימי
היי יקר,
מדבריך אני מבינה שהמצב היה מבלבל והרגשת פגוע וכועס.
חשוב שתזכור שתגובה אלימה, מכל סוג שהוא, לא מביאה לפתרון אלא רק מעמיקה את הפער והכאב בין שני הצדדים.
מעריכה מאוד את השיתוף שלך, אל תישאר עם התחושות האלה לבד.
כמתנדבת סה"ר אני מזמינה אותך, להצטרף לצ'ט של העמותה, שם תוכל לשתף באנונימיות ואולי לקבל תובנות נוספות.
תוכל להיכנס לאתר דרך הקישור המצורף בתחתית התגובה או ישירות דרך מספר הוואצאפ
055-9571399
אתה לא לבד, אנחנו כאן בשבילך,
שלך,
מתנדבת סה"ר