4 תשובות
מוזר אבל למי אכפת
הגיוני
זה מוזר
כן
נפגשתי עם החברה הכי טובה שלי פעמיים ואחת מהן אפילו לא באמת היה פגישה פשוט הייתי בבת מצווה קרוב לבית שלה
אנחנו מכירות יותר משנה
ועם בן זוג שלי נפגשתי שלוש פעמים ואנחנו יחד עשרה חודשים
נפגשתי עם החברה הכי טובה שלי פעמיים ואחת מהן אפילו לא באמת היה פגישה פשוט הייתי בבת מצווה קרוב לבית שלה
אנחנו מכירות יותר משנה
ועם בן זוג שלי נפגשתי שלוש פעמים ואנחנו יחד עשרה חודשים
באותו הנושא: