התחלתי לעבוד בחנות צעצועים ומבחינת שעות הכל אחלה וגם מנהל אבל קצת קשה מבחינת לקוחות
נגיד היום היה היום הראשון שלי וכבר התחלתי לעבוד ומלא ביקשו לעטוף מתנות וזה כן קשה כי זה אחד אחרי השני וכל אחד מבקש כמה ויש לקוחות גם לא סבלניים, הייתם נשארים במצב כזה? מבחינת לפרוק סחורה וקופה הכל טוב זאת אחלה עבודה בסך הכל פשוט לפעמים קשה להתמודד עם הלקוחות במיוחד שיש לי חרדה חברתית וזה קשה