התחברות הרשמה

התחלתי לעבוד בחנות צעצועים ומבחינת שעות הכל אחלה וגם מנהל אבל קצת קשה מבחינת לקוחות

נגיד היום היה היום הראשון שלי וכבר התחלתי לעבוד ומלא ביקשו לעטוף מתנות וזה כן קשה כי זה אחד אחרי השני וכל אחד מבקש כמה ויש לקוחות גם לא סבלניים, הייתם נשארים במצב כזה?
מבחינת לפרוק סחורה וקופה הכל טוב זאת אחלה עבודה בסך הכל פשוט לפעמים קשה להתמודד עם הלקוחות במיוחד שיש לי חרדה חברתית וזה קשה
7 ביולי 2025, 00:08
שירות לקוחותכסףצעצועים    
2 תשובות
זה בכל עבודה
ככה זה , זה לא דבר קל
U
Unknown^
לקחות לא נסבלים בכל עבודה עם עם שירות, אם את מרגישה שאת לא מצליחה להתמודד תעזבי
פרדוקס
באותו הנושא:
חברה מה עדיף לעבוד חנות צעצועים או מאפיה?
מחר מתחילה לעבוד בחנות צעצועים, מה ללבוש?????????
כדאי לעבוד בחנות צעצועים או במלצרות?
זה אפשרי לעבוד בגיל 14.5 בחנות צעצועים/מרקט?
חושבים שיקבלו אותי אם אני בת 14 וחצי לעבוד בחנות צעצועים?
שווה לעבוד בחנות צעצועים? זהכסף טוב?
אני בת 18, התחלתי לעבוד בחנות בגדים ויש מישהו שעובד בחנות לידנו
אני עומדת לעבוד בחנות צעצועים שאורזים בה מתנות ומנפחים בלונים, הולכים ללמד אותי את זה?
כדאי לעבוד בחנות צעצועים (גיל 16)?
לעבוד בחנות צעצועים או משו בסיגנון נחשב לעבודה קלה?
התחלתי היום לעבוד בחנות בגדים