21 תשובות
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
את עושה את התרגיל לא נכון, או שתורידי משקל או שתפסיקי לכמה דקות ותחזרי קורה לי כל הזמן
מהה בואנה יא פסיכית
אם זה אמיתי ולא סתם את ממש מטורפת יחסית לגיל שלך
אם זה אמיתי ולא סתם את ממש מטורפת יחסית לגיל שלך
אנונימי
שואל השאלה:
זה אמיתי וזה ממש לא טוב. ואני שוקלת 68 בערך מטר כמעט 60 אבל אני לא נראת אבל יש לי הרבה מסת שריר בידיים וגב גדול יחסית אבל אני תקועה על 60 לפני חןגשיים עשיתי פיאר 60 ולא מצליחה 62 ממש מבואסת
זה אמיתי וזה ממש לא טוב. ואני שוקלת 68 בערך מטר כמעט 60 אבל אני לא נראת אבל יש לי הרבה מסת שריר בידיים וגב גדול יחסית אבל אני תקועה על 60 לפני חןגשיים עשיתי פיאר 60 ולא מצליחה 62 ממש מבואסת
אנונימית
את מתכננת להיות פאוורליפטרית?
ולגיל 14 60 קילו זה מדהים אל תורידי מעצמך
ולגיל 14 60 קילו זה מדהים אל תורידי מעצמך
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני פשוט אוהבת ממש את התרגיל הזה וה60 שהצלחתי היה לי ממש קשה אבל אני לא עושה כלכך קשת בגב ובלי מזרן מתחת כרגע אני עושה סטים של 55 ל2-3 ו57 סינגל
לא אני פשוט אוהבת ממש את התרגיל הזה וה60 שהצלחתי היה לי ממש קשה אבל אני לא עושה כלכך קשת בגב ובלי מזרן מתחת כרגע אני עושה סטים של 55 ל2-3 ו57 סינגל
אנונימית
נו אז מה את מתבאסת לאט לאט תעלי במשקל
וקשת לדעתי זה רמאות אבל זו דעה לא פופולארית חח
ולכי להתחרות יש לך פוטנציאל
וקשת לדעתי זה רמאות אבל זו דעה לא פופולארית חח
ולכי להתחרות יש לך פוטנציאל
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני עוד שניה 15 ולגיל שלי יש בנות שעושות יותר
לא אני עוד שניה 15 ולגיל שלי יש בנות שעושות יותר
אנונימית
את בקהילה כזאת של פאוורליפטרים כאילו?
נו זה בסדר שיש יותר ממך אמרת שאת לא רוצה להתחרות
נו זה בסדר שיש יותר ממך אמרת שאת לא רוצה להתחרות
אנונימי
שואל השאלה:
לא אבל אני ממש תחרותית יעני שאני רואה בנות יותר חזקות ממני בבנץ כרגע אין מישהי יותר חזקה ממני יש ילדה שהיא בערך כמוני אבל היא 16 וחצי
לא אבל אני ממש תחרותית יעני שאני רואה בנות יותר חזקות ממני בבנץ כרגע אין מישהי יותר חזקה ממני יש ילדה שהיא בערך כמוני אבל היא 16 וחצי
אנונימית
שלחי הודעה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני רוצה להתחזק אבל לא יודעת מה כדאי לי לעשות מסה או חיטוב אני לא שמנה אבל גם לא עכשיו רוזנת ממש הפרצוף שלי כן רזה אבל יש לי חצקונים ואני לא אוהבת את עצמי אז יהיה לי קשה לקבל את עצמי במסה, אבל אני ממש רוצה להתחזק בבנץ ובסקוואט כרגע נחלשתי ממש בעיקרון הסט שלי היה 90 ל4 ן הפיאר 100 אבל עכשיו אני על 80
ואני רוצה להתחזק אבל לא יודעת מה כדאי לי לעשות מסה או חיטוב אני לא שמנה אבל גם לא עכשיו רוזנת ממש הפרצוף שלי כן רזה אבל יש לי חצקונים ואני לא אוהבת את עצמי אז יהיה לי קשה לקבל את עצמי במסה, אבל אני ממש רוצה להתחזק בבנץ ובסקוואט כרגע נחלשתי ממש בעיקרון הסט שלי היה 90 ל4 ן הפיאר 100 אבל עכשיו אני על 80
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי חבר
יש לי חבר
אנונימית
חחח מה הקשר? אני רוצה לדבר איתך על המשקלים ולא לחפור פה לכולם
אנונימי
שואל השאלה:
חבר שלי לא יאהב את זה לא בקטע רע.
חבר שלי לא יאהב את זה לא בקטע רע.
אנונימית
לבריאות לכם
אנונימי
שואל השאלה:
מה קשור תגיד מה שאתה רוצה פה פשוט
מה קשור תגיד מה שאתה רוצה פה פשוט
אנונימית
נעע אני לא אסבך אותך עם החבר
אנונימי
שואל השאלה:
אני מתאמנת שנה פעמיים בשבוע בנץ ואני בת 14 החודש 15 ועשיתי סינגלים של 57
אני מתאמנת שנה פעמיים בשבוע בנץ ואני בת 14 החודש 15 ועשיתי סינגלים של 57
אנונימית
כמה הרמת??
ומסכים עם מה שנאמר כבר, יכול להיות גם פספסת והטכניקה לא טובה
ומסכים עם מה שנאמר כבר, יכול להיות גם פספסת והטכניקה לא טובה
אנונימי
אולי המשקל כבד מדי או לא התחממת טוב או לא התאמנת הרבה זמן וכמה משקל מדובר
באותו הנושא: