7 תשובות
כי כאילו יש לך את הרישיון ויותר לך לנהוג, פשוט אין לך כרגע את הכרטיס הפיזי
סיימתי את המלווה לילה ולקח שלושה חודשים עד שקיבלתי את הכרטיס
אפשר לנהוג זה בסדר פשוט אם מישהו שואל להראות את הרישיון ולהגיד שעוד לא קיבלת זה ממש בסדר
אפשר לנהוג זה בסדר פשוט אם מישהו שואל להראות את הרישיון ולהגיד שעוד לא קיבלת זה ממש בסדר
ת"ז מספיק
אתה יכול לנהוג אבל אתה צריך את הדף המודפס עם הרישיון שיהיה ברכב
צריך גם להדפיס את הדף שיהיה ברכב
שואל השאלה:
^^ הדף הבנתי כבר לא תקף אחרי שנגמר המלווה לילה
^^ הדף הבנתי כבר לא תקף אחרי שנגמר המלווה לילה
אנונימי
הוא תקף עד שמגיע הכרטיס של הרישיון
באותו הנושא: