9 תשובות
מי אני או הוא
אנונימי
אני לא יודע אני עושה mma ואני מנסה לעשות הכל balance
קרב מגע זה לליצנים, אם מישהו בא עליך עם סכין או אקדח תברח, כל השאר לוחם mma שובר אותך, סכין נועדה לחתוך בשר ושמישהו בא עליך מאחור וחותך אותך לא משנה מה למדת זה לא רלוונטי
וכשאתה מתאמן mma אתה מתאמן על הכל גם קרקע גם אגרוף גם בעיטות הכל
שואל השאלה:
האיבקות וסמבו גם חזק, אבל צריך גם משהו יותר זריז וטכני כמו גוגיסטו
האיבקות וסמבו גם חזק, אבל צריך גם משהו יותר זריז וטכני כמו גוגיסטו
לקרב רחוב הכי מועיל אגרוף קלאסי, 90 אחוז מהקרבות לא יגיעו לקרקע וברגע שאתה לומד גם חוכמת חיים קרב, גם להתחמק ולהגן מאגרופים וגם איך להפיל מישהו זה מספיק לרוב המקרים
שואל השאלה:
למה לדעתך?
למה לדעתך?
אגרוף תאילנדי
אנונימי
גוגיסטו
באותו הנושא: