13 תשובות
אני עברתי תיאוריה! עכשיו מחכים לגיל 16 וחצי ומתחילים ללמוד נהיגה.
אני
לא אני באסה
שואל השאלה:
היידה כל הכבוד
היידה כל הכבוד
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אויש לא נורא
^^ אויש לא נורא
אנונימית
אני כבר עם רישיוןן
אניי
לא אני.. כמה כיף
שואל השאלה:
^^^ יאא כל הכבוד
^^^ יאא כל הכבוד
אנונימית
נורא ביותר
שואל השאלה:
^^^^ לא נורא מאמינה בך שפעם הבאה תצליחי
^^^^ לא נורא מאמינה בך שפעם הבאה תצליחי
אנונימית
אניי
אנונימית
אניי ברוך השם
באותו הנושא: