6 תשובות
לא מוזר אבל זה מוקדם מדי
קצת מוזר
גם הפרש של 4 שנים
גם הפרש של 4 שנים
לא מוזר
לא מוזר
שואל השאלה:
למה מוקדם? זה יוצא שאנחנו מדברים כמעט שלושה שבועות
בגילאים כאלה בדרך כלל ההפרש גילאים הרבה פחות ניכר ..
למה מוקדם? זה יוצא שאנחנו מדברים כמעט שלושה שבועות
בגילאים כאלה בדרך כלל ההפרש גילאים הרבה פחות ניכר ..
אנונימית
ואי סןרי אבל כל האפליקציות היכרויות לא מוביל למשהו טוב והרוב מחפשים סטוץ
באותו הנושא: