22 תשובות
אמאלהה אני לא נושמתת
יש המון כאלה שלומדות
אנונימית
בוא נתחיל מהכי פשוט, לא כאן.
דווקא יש כאן כמה
ניסית תחנה מרכזית?
יש הרבה כאלו, אתה רק צריך למצוא את האחת
תעבוד בסטימצקי
שואל השאלה:
^ גרוע
באונליפאנס או באוניברסיטה
באוניברסיטה
אם כבר מדברים על היסטוריה ופילוסופיה, תמליצו על ספרים טובים בקטגוריות האלו
שואל השאלה:
^^ עבדתי כבר בצומת ספרים
^הוא לא אמר שהן משעממות עצם עצמן, הן משעממות עבורו. זאת לא בעיה שלו, הוא צודק קשה למצוא מישהי שחובבת היסטוריה ופילוסופיה
שואל השאלה:
נשמע כמו הוקוס פוקוס
וזה עובד, יש לזה ים הוכחות
שווה להעמיק בזה בספר "הסוד" או "כוחו של התת מודע", זה באמת משנה חיים
זה לא עובד בכל סיטואציה כל תפישה אפשרית את יכולה לתת לה כסתח עם הטענה הזו
זה לא תקף תמיד אז די עם העבודות הזרות
זו לא טענה ולא עובדה זרה, זו שיטה שעובדת ויש לה הוכחות, ברור לי שזה לא יכול לעבוד בכל סיטואציה כי יש מגבלות פיזיות חמורות. ואני כן ממליצה לקרוא ולהעמיק במקום לבטל אותי ישר, כי אני זה לא העניין, מאיה.
בסדר אין צורך להתנשא או לסיים פסקה בדרמטיות כדי להצדיק את הגישה שלך
אני מכירה מניפסטינג לא צריך לצאת מנק הנחה שהשאר מבינים פחות אם הם לא מסכימים
לא התכוונתי להישמע מתנשאת
בפוסי קאט
איזה מן לוגיקה זאת^^
אני חייבת לומר שאם כל הבנות שאתה פוגש משעממות זה קשור ישירות אליך, כי מה שמחבר בינך לבין כל האנשים שאתה פוגש זה אתה.
אנחנו מושכים את מה שאנחנו חושבים