4 תשובות
לא בטוח, אבל תנסה
שואל השאלה:
מדהים תודה אח
מדהים תודה אח
אנונימי
שואל השאלה:
אני רק צריך לשפר מ3 ל4/5
זה גם נחשב "השלמה"?
אני רק צריך לשפר מ3 ל4/5
זה גם נחשב "השלמה"?
אנונימי
יש תוכניות מטעם הצבא שהוא נותן לך טת ההשלמת בגרות
מלמד אותך, בוחן אותך, מעניק לך תעודה
מלמד אותך, בוחן אותך, מעניק לך תעודה
באותו הנושא: