10 תשובות
נחמד עם חברים
אם משחקים עם האנשים הנכונים אז כן
המשחק כשלעצמו סבבה, לא משהו מיוחד מדי
המשחק כשלעצמו סבבה, לא משהו מיוחד מדי
כיף אבל קצת מביא עצבים
פחות אבל סבבה כזה
עם חברים זה כיף
היה
שואל השאלה:
חח למה?
חח למה?
אנונימי
משעמם ממש
כמה טראומות יש לי מהמשחק הזה
משחק מעצבן
משחק מעצבן
לא
באותו הנושא: