התחברות הרשמה

מתי נדע תשובות לתאוריה מי שעשה היום

1 ביולי 2025, 11:03
תיאוריהתיאוריה לנהיגהלימוד נהיגהכיתה י'ציונים    
3 תשובות
עוד כמה ימים
S
Swarleyy
המחנכת שלי אמרה שעוד שבוע בערך
ס
סתם עוד ילד של קולנוע
עוד כמה ימים
9
9PM
באותו הנושא:
מי שעשה תאוריה בראשון, מתי מקבלים תשובות?
למי שעשה תאוריה ב24.6 דרך הבית ספר, מתי תשובות?
מי שעשה תאוריה ב11.6 מתי אנחנו אמורים לקבל תשובות?
מי שעשה תאוריה ביום ראשון קיבל תשובות לתאוריה של ביהס? אמרו לנו שמקבלים היום.
מתי יגידו תשובות לתאוריה של מי שעשה ב18/6??
מי שעשה תאוריה בבית ספר קיבלתם תשובות?
מי עשה תאוריה השנה יודע מתי מקבלים תשובות???
כל מי שעשה תאוריה דרך הבית ספר אתם יודעים מתי שולחים תשובות?
מישהו שעשה תאוריה דרך הבית ספר וקיבל תשובות??
למי שעשה תאוריה מהבית ספר בשני ורביעי אמרו לכם מתי יהיו תשובות??
נראה לכם שנקבל כבר היום תשובות לתאוריה ?