5 תשובות
תחשבי שזה ילדים קטנים ואל תדאגי הכל טוב
תהיי סבלנית,תנשמי ושיהיה לך בהצלחה!!
כל פעם שאת עומדת לומר משהו תקחי נשימה עמוקה, אני חייה עם אח קטן ואני תמיד יודעת שאני עומדת לקבל כשאני מתעצבנת עליו בלי סיבה
אני עובדת גם בקייטנה
ןבכללי בצהרון במהלך השבוע
ויכולה לומר לך - קרו לי כל הפדיחות האפשריות
הילדים פשוט צחקו
זה בסדר
ןבכללי בצהרון במהלך השבוע
ויכולה לומר לך - קרו לי כל הפדיחות האפשריות
הילדים פשוט צחקו
זה בסדר
בקיצור, הכל יהיה טוב
באמת
ילדים הם ה"יצורים" הכי זורמים שיש
באמת
ילדים הם ה"יצורים" הכי זורמים שיש
באותו הנושא: