4 תשובות
ללכת ולהנות, זאת חוויה
לדעתי תלכי
יותר כיף בריכות, ים וקניות מאשר לשבת בבית לבד
יותר כיף בריכות, ים וקניות מאשר לשבת בבית לבד
לכי. מילא תישארי במלון
שואל השאלה:
הקטע הוא גם שחברה של אחותי באה ... פחות להתנהג כמוני חחח
הקטע הוא גם שחברה של אחותי באה ... פחות להתנהג כמוני חחח
באותו הנושא: