4 תשובות
מאמי על החיים אין ביטוח חיים הכל משמיים גורל אין מה לעשות, מה זה אומר שלא צריך לחיו לצאת להנות? לא צריך לנצל כל רגע אבל לשמור על עצמך אז אם את מודעת שבירושלים מסוכן אל תלכי מה יגידו משפחות שהלכו להם הילדים?
היה טוב רק תחייכי הכי חשוב את לא צריכה לחשוב על ההדברים האלה!
היה טוב רק תחייכי הכי חשוב את לא צריכה לחשוב על ההדברים האלה!
אל תפחדי משום דבר! תבקרי בירושלים תתפללי בכותל, ותתפללי לה' שהכל יעבור בשלום והכל יהיה בסדר, אסור לפחד משום דבר צריך לבטוח בה'!, מה בגלל הערבים האלו אנחנו לא נצא מהבית? חח הצחיקו אותנו..
פשוט אל תחשבי על הנושא הזה, מניסיון אני יודעת שזה קשה לא לחשוב, אבל תנסי
אנונימי
יש ה' למעלה תאמיני.. ותהיי אופטימית מה לעשות מתוקה זה המצצב
באותו הנושא: