6 תשובות
אני התחלתי ללמוד ואין לי תיאוריה ^
אפשר עד 15 שיעורים בלי תיאוריה אם אני לא טועה
אפשר עד 15 שיעורים בלי תיאוריה אם אני לא טועה
אנונימית
שואל השאלה:
גם אותיי^
אני לא בטוחה אם עברתי או נכשלתי כי נפלתי על שתי שאלות קלות מלחץ אבל באופן כללי שלטתי בחומר
ואני רוצה לדעת אם לגשת לתיאוריה מחוץ לבית ספר כדי להתחיל ללמוד נהיגה וזה מחרפן אותי זה שאני לא יודעת עדיין
גם אותיי^
אני לא בטוחה אם עברתי או נכשלתי כי נפלתי על שתי שאלות קלות מלחץ אבל באופן כללי שלטתי בחומר
ואני רוצה לדעת אם לגשת לתיאוריה מחוץ לבית ספר כדי להתחיל ללמוד נהיגה וזה מחרפן אותי זה שאני לא יודעת עדיין
וואי זה מטריף אותי אני רוצה כבר להתחיל לעשות שיעורים והמורה לנהיגה מקבל רק עם תוצאות של תאוריההההה
שואל השאלה:
באמת? לנו אמרו שמקבלים רק אחרי 1.7 כי זה התאריך בחינה האחרון (כרגע...) דרך הבתי ספר^
באמת? לנו אמרו שמקבלים רק אחרי 1.7 כי זה התאריך בחינה האחרון (כרגע...) דרך הבתי ספר^
לא לא זה לא קשור
אבל לא ברור מתי מקבלים כי אמרו שב26.6 ובסוף לא היה
אבל לא ברור מתי מקבלים כי אמרו שב26.6 ובסוף לא היה
אני יודע, אבל אני גר ביישוב קטן ויש לנו רק מורה נהיגה אחד והוא לא מסכים להתחיל ללמד אלא אם כן כבר עברת תאוריה.
באותו הנושא: