6 תשובות
כן ברור שכן
חשבתי על זה גם
הם לא יבדקו לכל תלמיד בדיוק מאיזו שנה הוא כיוון שהייתה גם את השנה שנבחנו בקורנה
והיו עוד שנים קשות
...
והתלמידים של אז עם כל ההקלות סטודנטים של היום
אגב
מה הציון?
חשבתי על זה גם
הם לא יבדקו לכל תלמיד בדיוק מאיזו שנה הוא כיוון שהייתה גם את השנה שנבחנו בקורנה
והיו עוד שנים קשות
...
והתלמידים של אז עם כל ההקלות סטודנטים של היום
אגב
מה הציון?
שואל השאלה:
יש עדיין חשש כי אין מסמך רשמי שהאוניברסיטאות מסכימות לתנאים האלה
דיי קל לראות מי שנתון 2007-2008
ולשאלתך הוגשתי בחשמל על 85 בגלל זה אני עוד מתלבטת אם לגשת כי גם אין עוד וודאות בנוגע להערכה של ה30%
יש עדיין חשש כי אין מסמך רשמי שהאוניברסיטאות מסכימות לתנאים האלה
דיי קל לראות מי שנתון 2007-2008
ולשאלתך הוגשתי בחשמל על 85 בגלל זה אני עוד מתלבטת אם לגשת כי גם אין עוד וודאות בנוגע להערכה של ה30%
אם את יודעת שיש לך סיכוי לקבל ציון יותר גבוה
תגשי
אין פה יותר מידי מה לחשוב
אני ניגשת לכל הבגרויות כי אני לא מרוצה מהציון הגשה כמעט בכל המקצועות ואני יודעת שאני יכולה לשפר את הציון בפער
אגב סתם שאלה
נראה לך פייר שחלק גדול מהציון הגשה הוא נוכחות?
תגשי
אין פה יותר מידי מה לחשוב
אני ניגשת לכל הבגרויות כי אני לא מרוצה מהציון הגשה כמעט בכל המקצועות ואני יודעת שאני יכולה לשפר את הציון בפער
אגב סתם שאלה
נראה לך פייר שחלק גדול מהציון הגשה הוא נוכחות?
שואל השאלה:
לדעתי לא פייר בכלל לקחת ציון הגשה תאמת
לדעתי לא פייר בכלל לקחת ציון הגשה תאמת
שמחה שאת בדעה שלי
לא נותנים לי לגשת לבגרות בביולוגיה כי אני היחידה:(
הציון הגשה שלי הוא 80
ושמונה עשרה אחוזים מתוך העשרים אחוז שירדו לי זה רק על נוכחות
אני מנסה לבדוק מה לעשות כנראה שאין מה לנסות
אולי במקרה הטוב יהיה הסדר שאני אגש שנה הבאה:(
לא נותנים לי לגשת לבגרות בביולוגיה כי אני היחידה:(
הציון הגשה שלי הוא 80
ושמונה עשרה אחוזים מתוך העשרים אחוז שירדו לי זה רק על נוכחות
אני מנסה לבדוק מה לעשות כנראה שאין מה לנסות
אולי במקרה הטוב יהיה הסדר שאני אגש שנה הבאה:(
משרד החינוך סיכם איתם שהם יתחסו לזה כאילו זה מבחן בגרות אל דאגה
באותו הנושא: