8 תשובות
אני לא בצד שלך הפעם אחוק :/
זה סימן לדיכאון
לך לפסיכולוג
תמיד צריך אנשים אין מה לעשות אנחנו יצורים חברותיים אתה לא חייב לפתח קשר עמוק יכול קשר רגיל לגמרי
כן זה צורך אנושי האדם הוא יצור חברתי
קשה להכחיש את זה
החיים שלי במדויק, מזדהה בטירוף
אנונימי
כן זה הגיוני ממש
אנונימית