8 תשובות
לאא זה הכי כיף שיש
אנונימית
לא תהניי
לא
שואל השאלה:
ואי זה אחד המביכים, כי אני לא יודעת כמה מהבית ספר שלנו באים בהסעות ואני מפחדת להיות היחידה ברחוב מלא באים לבד
ואי זה אחד המביכים, כי אני לא יודעת כמה מהבית ספר שלנו באים בהסעות ואני מפחדת להיות היחידה ברחוב מלא באים לבד
אנונימית
לא זה סבבה מבינים
לא
ממש ממש לא . you go queen
באותו הנושא: