12 תשובות
וה ebs עושה אותו הדבר רק לכל גלגל בנפרד?
כן זה כדי למנוע החלקות ולייצב את הרכב
^תודהה
יש עוד מערכת נכון?
יש עוד מערכת נכון?
משהו עם p
נראלי שכן אבל אני חושבת שבתאוריה יש רק אותן
^סבבה תודהה
בכיףף
תקשיבי נראלי יש רק את הabs והesp
abs זה כדי למנוע מהגלגלים להינעל והesp פועלת על כל גלגל בנפרד כדי למנוע החלקה אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך הקישורים שתוכלי ללמוד על זה
abs זה כדי למנוע מהגלגלים להינעל והesp פועלת על כל גלגל בנפרד כדי למנוע החלקה אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך הקישורים שתוכלי ללמוד על זה
^זה יהיה ממש טובב
היא מונעת מהגלגלים להינעל בזמן בלימה פתאומית שתוכל עדיין להזיז את ההגה ולא להחליק
הרגע למדתי את זה ואני כבר לא זוכרתת
נראה לי מערכת שמונעת התהפכות הרכב בזמן בלימה
באותו הנושא: