12 תשובות
שואל השאלה:
לבוסית
לבוסית
אנונימי
כן, רק עם פיסוק
לא חחח
תורידי את התודה על ההבנה
לא אחי אי אפשר להודיע בדקה תשעים שלא תוכל להגיע כי לא ישנת טוב
שואל השאלה:
אז בוקר טוב אני לא אצליח להגיע היום לצערי אני לא מרגיש טוב
אז בוקר טוב אני לא אצליח להגיע היום לצערי אני לא מרגיש טוב
אנונימי
שואל השאלה:
זה יותר סבבה?
זה יותר סבבה?
אנונימי
כן זה יותר סבבה
זה לא סבבה לכתוב לבוסית מעכשיו לעכשיו שאתה לא מגיע בלי למצוא מחליף אז לא
אנונימי
השאלה מתי המשמרת ומה הוא עובד
שואל השאלה:
אין משמרות זה משרה מלאה תמיד יש עובדים אין מחליפים כולם תמיד ביחד
אין משמרות זה משרה מלאה תמיד יש עובדים אין מחליפים כולם תמיד ביחד
אנונימי
אה אז תכתוב
בוקר טוב, אני לא מרגיש טוב, לצערי לא אצליח להגיע היום...
בוקר טוב, אני לא מרגיש טוב, לצערי לא אצליח להגיע היום...
אנונימי
באותו הנושא: