3 תשובות
יאוו גם אצלי זה ככה.. לא כואב אלא חריף כזה
זה לא בדיוק כואב, זה פשוט קר...
כי יש בפנים חומרים שבמגע עם מים יוצרים את התחושה הזאת...
לא חח זה "מרענן את הנשימה"