11 תשובות
לא
אבל למה זה חשוב
שואל השאלה:
כי אני מתכוונת להשתמש בזה בתור מחברת אז צריך שהעט יעבוד טוב
אנונימית
העט של גלקסי גם עןבד טוב פשוט פחות לציור ועיצוב כי הוא לא באמת רגיש זה סתם כמו האצבע שלך רק עט
שואל השאלה:
^^ כן בגלל זה אני מתלבטת
אבל הסטילוס שלהם טוב כמו באייפד?
אנונימית
סמסונג! יש לי כבר 3.5 שנים טאבלט סמסונג והוא מציל אותי. זה יותר טוב ללימודים מאייפד, כי יש לו אפליקציה מובנית לרשימות עם מלא פיצרים כמו שיתוף לטלפון, שימוש בטלפון כקנבס, מדבקות תמונות קוסטמיזציה ועוד!
פשוט באייפד האפליקציות הטובות בצשלום
גם העט של הסמסונג מתאים יותר לכתיבה ופחות לציור כמו האייפד.
כמו כן זה יכול לבוא עם מקלדת כיסוי
שואל השאלה:
^ יו יש לך המלצה לאיזשהו ספציפי?
אנונימית
קני גלקסי זול יותר
שואל השאלה:
תודה!!
אנונימית
וואלה אני תלמידה בתיכון,שקניתי לפני 3 שנים זה היה הs7 fe(היום כבר יצא ה10 ניראלי,כבר קצת ישן אז תקנה דגם חדש יותר)
ול2 אחים שלי שגם באוניברסיטה(בדיוק עכשיו גומרים) היה אותו והוא ממש טוב
יכולה להגיד מניסיון אישי שלי
למדתי איתו,זה היה המחברת שלי,היה לו עט והכל
הוא ממש טוב ולא צריך להוציא אלפי שקלים על אייפד
קודם כל לחברה של יהיה גם של סמסונג ואפשר לשתף בקלות קבצים עם חברים דרך אפליקצית פתקים הרגילה של הסמסונג,וכנל ללשתף לכל טלפון של סמסונג ואם תיראה גפ לך יש אותה
זה גם אפליקציה ממש נוחה(notes)
ויש בה מלא פיצרים מגניבים שאם מבינים באמת איך להשתמש בה בתור מחברת(בטלפון פחות טוב,דרך הטאבלט יותר )
גם אפשר אפילו לשתף קבצים לטלפון שלך או לכל מכשיר סמסונג דרך שיתוף ואז ישר יראה תמכשיר,לא צרייך מייל וכל זה
כנל על להוריד אפליקציות ופשוט הכל מחובר לטלפון וזה ממש נוח
קשה להסביר אבל צריך לנסות בעצמך
יכול להיות שהאייפד ב5 אלף שקלים טוב יותר לא יודעת
אבל אם בלך משהו שהוא מתפקד ממש טוב ויותר זול
ואף מתחבר לך טוב למכשירים האחרים של סמסונג שיש לך,אותו מטען וכו, זה פיתרון נהדר

אגב ממליצה כל כמה זמן להחליף חוד לעט,מזמינים דרך אליקספרס בכמה שקלים בודדים וזה משנה פלאים
כמובן מקלדת(גם בעברית) עכבר מגן וכל זה אני לא צריכה לפרט שגם את זה יש באליקספרס


אגב אחים שלי עכשיו מסיימים שנה ד באוניברסיטה(הם התחילו ומסיימים יחד)
והטאבלט ליווה אותם 4 שנים(לאוניברסיטה צריך גם מחשב אבל לא רק את זה אבל כן) והוא מתפקד נהדר)
שואל השאלה:
^ וואי תודה!!
אבדוק (:
אנונימית
s9 עקרונית