4 תשובות
הטיפ היחיד שאני יכולה לתת לך כרגע זה ללכת לישון
לכי לישון
זה הדבר הכי חשוב כרגע
את מתחילה ב7:30
זה הדבר הכי חשוב כרגע
את מתחילה ב7:30
קודם כל בהצלחה עכשיו טיפים מאוד מאוד חשובים ואלו טעויות שעשיתי..
דבר ראשון תתנדבי!!!!
וכשאת מפקדת על משימות בחלק של הקבוצה וזה אל תצחקי איתן תהיי הכי רצינית שיש ותחלקי משימות!!!!!!!
בהדרכה תדברי בביטחון ותכתבי לך פיתקיות ותדביקי ליד המצלמה שתוכלי לקרוא בלי להוריד את העיניים!!
בהדרכה תגידי גם שאת תתני זמן לשאלות בסוף ואת תשמחי אם לא יקטעו אותך באמצע ויחכו לסוף ואז בסוף תתני זמן לשאלות!!
בחלק האישי את יכולה לחשוב על פיתרון יצירתי אבל מה שחשוב יותר זה שתגידי שאת מבינה שהיא מתוסכלת ושאת באמת מצטערת שהיא מרגישה ככה אבל אין לך מה לעשות בלה בלה
דבר ראשון תתנדבי!!!!
וכשאת מפקדת על משימות בחלק של הקבוצה וזה אל תצחקי איתן תהיי הכי רצינית שיש ותחלקי משימות!!!!!!!
בהדרכה תדברי בביטחון ותכתבי לך פיתקיות ותדביקי ליד המצלמה שתוכלי לקרוא בלי להוריד את העיניים!!
בהדרכה תגידי גם שאת תתני זמן לשאלות בסוף ואת תשמחי אם לא יקטעו אותך באמצע ויחכו לסוף ואז בסוף תתני זמן לשאלות!!
בחלק האישי את יכולה לחשוב על פיתרון יצירתי אבל מה שחשוב יותר זה שתגידי שאת מבינה שהיא מתוסכלת ושאת באמת מצטערת שהיא מרגישה ככה אבל אין לך מה לעשות בלה בלה
הטיפ הכי טוב שאני יכולה להביא לך זה לא להילחץ! בסוף זה כמה שעות עם אנשים שאת לא הולכת לראות יותר בחיים תנסי להשתתף כמה שיותר בדיונים זה ממש חשוב. תתנדבי ראשונה גם אם זה לא הכי כיף. תנסי לשתף בנות אחרות שאת רואה שיותר קשה להן. כמובן שאל תהיי שתלטנית תני גם לאחרות לדבר. והכי חשוב זה שתהיי את בסוף כי את לא רוצה שיביאו לך תפקיד שלא באמת מתאים לך. המון בהצלחה!!
אנונימית