7 תשובות
למה שתעלי תדבר הזה לסטורי
יואו זה נדיר מה עם כזה "i bet on losing dogs" מתאים לןייב
זה חתול
יש גם את השיר lovers rock (אתה דיכאוני אנונימי דיי)
אם כבר אז gmfu (w/6arelyhuman) זה גם יתאים בעיניי
שואל השאלה:
תודה 3>
כן רציתי משהו רציני כזה האמת
ולא אני לא דיכאונית אני פשוט אוהבת לצלם^^
תודה 3>
כן רציתי משהו רציני כזה האמת
ולא אני לא דיכאונית אני פשוט אוהבת לצלם^^
אנונימית
אני אישה אנונימי סילי והוא שיר ממש מתוק התכוונתי לקטע של "מיי בייבי מיי בייבי" זה חמוד..
באותו הנושא: