7 תשובות
לא כל אחת אבל כן
כן
לא סתם, אם תמונה יפה אז כן
אין לי אינסטגרם או טיקטוק אבל לפי מה שאני מבין מחברים שלי שיש להם
הם עושים לייק רק אם הם אוהבים את הסרטון או את הפוסט
לא בגלל האדם ששם רק בגלל שהם אהבו את הסרטון
לא סתם אבל גם אין יותר מדי מאחורי זה
אני עושה כשנראים טוב או תמונה יפה
פעם אבל הפסקתי כי הם בכלל לא עונות להודעות