19 תשובות
כן האישה לא נמשכת אליך אבל היא נהנת לדבר איתך ולכן היא בסדר שתעשו את עצמכם כמו זוג בצחוק
אם היא דחתה אותך זה לא כדאי לנסות
שואל השאלה:
מה כן? לשחרר?
אנונימי
תנסה לשלוח לה הודעה, מקסימום לא יצא מזה כלום אבל ניסת
אחד הדברים שיבזבזו לך את הזמן יותר מהכל הוא לרדוף אחרי נשים.

אל תרדוף אחר שום אישה, זה לא שווה את זה.
נשים הן תוצר לוואי של כסף,
אם יהיה לך כסף יהיה לך נשים.
תתמקד בעבודה.
אנונימי
שחרר אח שלי
כן לך לשחרר כי גם אם תהיו במערכת יחסים היא לא תהיה החברה הכי טובה שתתאים לך.
לי היה ידיד כזה
שואל השאלה:
שלחתי כבר כמה פעמים אבל כלום אין תגובה ואין סינון בהודעה, לא נכנסה לצאט
אנונימי
עדיף שתשחרר כדי שלא תיפגע יותר. כנראה היא באמת לא מעוניינת ואני לא חושבת ממש שהתשובה שלה תשתנה. תשחרר ותנסה למצוא מישהי אחרת
שחרר
שואל השאלה:
לא רוצה לדמיין אותה עם מישהו אחר
אנונימי
אני חושבת לשחרר

אני אדם שממש קשה לו לשחרר כאילו ברמות, והייתי מרגישה ממש רע לגבי דברים כאלו ואחרים

אבל אז כששיחררתי וואלה נפתחתי יותר

אני יכולה להגיד על החברה הכי טובה שלי שזה היה לי מאוד קשה כי זה היה מאוד מסובך גם וניניני
אבל כששיחררתי בהתחלה זה היה מוזר אבל עכשיו כמה חודשים אחרי אני לא חושבת על זה

וגם הייתי מאוד תלותית בה וזה
ומאז אני אפילו מחזקת את הקשרים שלי עם חברות אחרות שיש לי ואנחנו מתקרבות יותר וזה

וגם אני ואותה חברה לא ראינו אחת את השנייה באותו האופן מסתבר
אז למה שארגיש רע, אשבור את הראש ואחיה ככה כשהיא כאילו ממשיכה בחייה הלאה וגם לא זקוקה לי כמו שאני חשבתי שאני זקוקה לה

אז לשחרר זה טוב, זה התחלות חדשות
ובנוסף גם לא כל האנשים נועדו להישאר לנצח
זאת אומרת יש משפט כזה שאומר "יש אנשים שנועדו שתפגוש אותם כדי שילמדו אותך משהו, ויש כאלו שנועדו לפגוש אותך כדי שאתה תלמד אותם משהו"

קיצר כן לא צריך בכוח ויבואו עוד הזדמנויות עם אנשים חדשים שתכיר❤
שואל השאלה:
תודה לך מלכת הפינגווינים
אנונימי
לשחרר
אנונימי
^^אני מרגישה החפרנית הראשית של סטיפס מרוב שהמגילות שלי ארוכות חחח
אבל בשמחה
^יש פעמים שזה עוזר יותר חחח אל תדאגי
^אם את אומרת חחח
זה בלתי נשלט כבר בחיי
בשלב הזה שווה לנסות לשחרר
ניסית ואני יודע שזה כואב אבל היא לא שווה את המאמץ הזה שלך היא לא מעוניינת אז היא לא האחת
הייתי מנסה שוב אם היא לא רוצה תשחרר