5 תשובות
תלוי באיכות של הצבע ואם את עושה לבד או אצל ספרית ואם את מחמצנת
אני עשיתי אצל ספרית והשיער שלי נשאר ממש רך, קצת יבש אחרי שהצבע ירד אבל עדיין
ותתכונני לזה שאחרי כמה זמן הצבע יורד והשיער נהיה בצבע דהוי
חימצנתי את כל השיער שלי כמה פעמים והוא ממש בסדר אבל זה תלוי בשיער ובמי שחמצן אוצו
הוא נדלק בלהבות בצורה ספונטנית
המצב היה בסדר גמור
הוא היה בסדר יחסית אבל תלוי לכמה זמן את תצבעי כי תצבעי כל הזמן את השיער למשך זמן ממושך הוא יהרס כן אבל לא אמור להיות בעיה ממש