3 תשובות
כןכן
זה ולילך תיאוריה מטורף
זה ולילך תיאוריה מטורף
ה ל הכחולה הכי טובה תעשה מלא מבחנים לדעתי זה הכי טוב
כשמשרד החינוך יואילו בטובם להחזיר לנו את התוצאות שאגב היו יכולות להגיע אלינו מיד אחרי המבחן מאחר וזה נעשה במחשב שבו יש מערכת שבתוכה התשובה הנכונה נמצאת כבר אז אני אוכל להגיד אם עברתי בזכות הנוהג או לא. אבל כן הלך לי טוב במבחן ואני חיובי שעברתי.
באותו הנושא: