9 תשובות
תפסיקו להתעצבן שאנשים לא מתגייסים! כל אחד יעשה מה שטוב לו בחיים ומה שהוא חושב שנכון לו!
ואם מישהו סתם משתמט ללא הצדקה - זו בעיה שלו בלבד!!! זה יתבטא בעוד צורות בחיים שלו
ואם מישהו סתם משתמט ללא הצדקה - זו בעיה שלו בלבד!!! זה יתבטא בעוד צורות בחיים שלו
שואל השאלה:
מעניין מה יהיה לך לכתוב על זה- ספויילר לא יהיה לך
מעניין מה יהיה לך לכתוב על זה- ספויילר לא יהיה לך
אנונימית
שואל השאלה:
כי היא מדגמנת והיא לא בנויה למסגרות
כי היא מדגמנת והיא לא בנויה למסגרות
אנונימית
מה היה ההסבר שלה?
שואל השאלה:
את לא מבינה מהחיים שלך בכלל אבל.
הכי קל זה לבוא ולהגיד שכל אחד יעשה מה שטוב לו גם אם אין הצדקה. יש לך מושג מה היה קורה אם כולם היו אומרים את זה? אם כל החיילים היו מחליטים שלא טוב להם אז לא להתגייס? שזה מה שנכון להם? לא הייתה לך מדינה. מעבר לזה שזה חובה ולא המלצה זה לתת את החלק שלך בתור אזרחית למדינה שאת חיה בה. במיוחד ובמיוחד במלחמה שהמדינה שלך במצב לא טוב ואנשים בני 40 צריכים לחזור לעשות את השירות שלהם שוב כי ילדים בני 18 מסרבים להתגייס ושכל כך הרבה חיילים מאבדים את החיים שלהם ועוד לאנשים וש מצפון לא להתגייס כי הם מדגמנים. אז בפעם הבאה תחשבי קצת לפני שאת כותבת, הכי קל להגיד שכל אחד יעשה מה שטוב לו, ואם למישהו טוב להיות פדופיל? ואם למדינה לא היה טוב להמציא חוקים, איפה היינו יא מצחיקה בכלל
את לא מבינה מהחיים שלך בכלל אבל.
הכי קל זה לבוא ולהגיד שכל אחד יעשה מה שטוב לו גם אם אין הצדקה. יש לך מושג מה היה קורה אם כולם היו אומרים את זה? אם כל החיילים היו מחליטים שלא טוב להם אז לא להתגייס? שזה מה שנכון להם? לא הייתה לך מדינה. מעבר לזה שזה חובה ולא המלצה זה לתת את החלק שלך בתור אזרחית למדינה שאת חיה בה. במיוחד ובמיוחד במלחמה שהמדינה שלך במצב לא טוב ואנשים בני 40 צריכים לחזור לעשות את השירות שלהם שוב כי ילדים בני 18 מסרבים להתגייס ושכל כך הרבה חיילים מאבדים את החיים שלהם ועוד לאנשים וש מצפון לא להתגייס כי הם מדגמנים. אז בפעם הבאה תחשבי קצת לפני שאת כותבת, הכי קל להגיד שכל אחד יעשה מה שטוב לו, ואם למישהו טוב להיות פדופיל? ואם למדינה לא היה טוב להמציא חוקים, איפה היינו יא מצחיקה בכלל
אנונימית
זה מה שכתבתי - שאם זה מסיבות לא מוצדקות זו בעיה שלה וזה יתבטא בעוד צורות בחיים שלה.
לא באתי להגיד שמי שלא רוצה שלא יתגייס...
חבל לאנשים סתם כל הזמן להסתכל על אחרים למה הם לא עושים...? למה רק אני?... כל אחד צריך לדאוג לעשות את המקסימום שלו, והתפקיד של המדינה לדאוג שיבואו להתגייס, מעבר לזה מי שבוחר כל הזמן לבדוק למה השני לא מתגייס ומתעצבן מזה - יסבול הרבה בחיים מהמחשבות האלו, ומזה שרוצה שיהיה צדק בעולם...
בהצלחה!
לא באתי להגיד שמי שלא רוצה שלא יתגייס...
חבל לאנשים סתם כל הזמן להסתכל על אחרים למה הם לא עושים...? למה רק אני?... כל אחד צריך לדאוג לעשות את המקסימום שלו, והתפקיד של המדינה לדאוג שיבואו להתגייס, מעבר לזה מי שבוחר כל הזמן לבדוק למה השני לא מתגייס ומתעצבן מזה - יסבול הרבה בחיים מהמחשבות האלו, ומזה שרוצה שיהיה צדק בעולם...
בהצלחה!
חוץ מזה שאת לא יודעת מה הסיבה האמיתית של כל אחד, ואי אפשר לשפוט
שואל השאלה:
ומבחינתי להתגייס מעבר לחובה זה מתנה ומשתמטים לא מעסיקים אותי ולא העסיקו אותי לפני זה בכלל, עד שזה מגיע לטלוויזיה ואנשים שוכחים מאוד מהר
ומבחינתי להתגייס מעבר לחובה זה מתנה ומשתמטים לא מעסיקים אותי ולא העסיקו אותי לפני זה בכלל, עד שזה מגיע לטלוויזיה ואנשים שוכחים מאוד מהר
אנונימית
שואל השאלה:
אם היו לה בעיות נפשיות והיא הגיעה אחרי שנה למסגרת לדעתי פי אלף יותר קשה רק ממה שרואים שעובר על מתמודדים שיוצאים מהבית זה מראה שהיא בסדר והיא כולה בת 19 ואם היה לה חשוב היא הייתה יכולה להתגייס כבר עכשיו כאילו עשתה מכינה או שנת שירות, אה וכמובן שלא תרמה את חלקה בכלל אפילו לא שירות לאומי וזה מעצבן בתקופת מלחמה לראות סוג של הצדקה בתוכנית ריאליטי שכולם רואים . ואותה זה לא יפגוש בשום מקום בכלל, היא תצא, תבכה למצלמה שהיו לה בעיות נפשיות כאילו היא איזה בת 22 שהצבא כבר מאחוריה וזהו ישכחו הכל וזה מה שמעצבן
אם היו לה בעיות נפשיות והיא הגיעה אחרי שנה למסגרת לדעתי פי אלף יותר קשה רק ממה שרואים שעובר על מתמודדים שיוצאים מהבית זה מראה שהיא בסדר והיא כולה בת 19 ואם היה לה חשוב היא הייתה יכולה להתגייס כבר עכשיו כאילו עשתה מכינה או שנת שירות, אה וכמובן שלא תרמה את חלקה בכלל אפילו לא שירות לאומי וזה מעצבן בתקופת מלחמה לראות סוג של הצדקה בתוכנית ריאליטי שכולם רואים . ואותה זה לא יפגוש בשום מקום בכלל, היא תצא, תבכה למצלמה שהיו לה בעיות נפשיות כאילו היא איזה בת 22 שהצבא כבר מאחוריה וזהו ישכחו הכל וזה מה שמעצבן
אנונימית
באותו הנושא: