7 תשובות
בדיחה הטסטר נגע בי ואמר לי גז נתתי 100 קמש בכביש של 30
כן זה סתם
לא נתתי זכות קדימה בכיכר והעביר אותי
כן זה הכי בקטנה
מבחינת זמן זה כמו של טסט רגיל אז לא יודע אם זה זריז אבל טסט פנימי זה באמת שטות אחת גדולה ואתה תעבור כמעט ב 90% אם אתה יודע איך אתה נוהג