17 תשובות
כן זה אמיתי -,-
זה קלסטרונים, שרטוט שלהם לא הם o_o
זה קלסטרונים, שרטוט שלהם לא הם o_o
לפי מה שהבנתי זה אמיתי והם או באשדוד או באשקלון אני לא זוכרת... אנשים נתנו תיאורים והצייר קלסטרונים צייר בעיקרון אלו התווי פנים שלהם ובגלל חוסר מידע הם ניראים מוזרים.. בכל מקרה אל תהיה בלחץ תנסי להעביר את המחשבה שלך לכיוון אחר
יכול להיות שהם אמיתיים, אך בשביל שתוכלו לזהות אותם ציירו קלסטרונים כי כנראה אין למשטרה תמונות שלהם.
יש שם מישהי בשורה השניה (לא זאת שלמעלה) שמזכירה לי מישהי שפעם ניסתה לעקוב אחרי.. אבל הספקתי לברוח והיא לא מצאה אותי (כנראה)
אבל יכול להיות מאד שזאת לא אותה אחת.. היא אולי רק מזכירה אותה.
וזה נראה כמו בובות שעווה כי זה קלסתרונים (איורים) ולא צילומים
אבל למה אתם מפחדים? הם לא נראה לי יכולים להכנס סתם ככה לבתים או לחטוף אנשים ביום וברחוב.
אבל יכול להיות מאד שזאת לא אותה אחת.. היא אולי רק מזכירה אותה.
וזה נראה כמו בובות שעווה כי זה קלסתרונים (איורים) ולא צילומים
אבל למה אתם מפחדים? הם לא נראה לי יכולים להכנס סתם ככה לבתים או לחטוף אנשים ביום וברחוב.
מישהי 1
כעיקרון ראיתי בפייסבוק שזה אמיתי ושיש מלא אנשים שזיהו אותם וזה.. אבל אל תפחדי זה לא בטוח
לא יודעת אבל זה מלחיץ רצח.
טוב שלא שמו על מנורה ברחוב פוסטר של wanted
זה נראה בובות שעווה יותר
זה לא אמיתי אם זה היה אמיתי זה בטח היה בחדשות או בעיתונים ותמונות של עיתונים שמעלים לפייסבוק זה גם חרטה, הם משתמשים בתוכנה שעושה את זה כאילו זה עיתון
זה אמיתי אמיתי!
ראיתי את זה בדף בפייסבוק של המשטרה, זה הכל אמיתי, ראיתי את זה גם
לפני בערך שבוע.
רק שאני לצערי ראיתי את זה בערב וזה היה יותר מפחיד ^.^
ראיתי את זה בדף בפייסבוק של המשטרה, זה הכל אמיתי, ראיתי את זה גם
לפני בערך שבוע.
רק שאני לצערי ראיתי את זה בערב וזה היה יותר מפחיד ^.^
כעןן אני אמיתית כוסית שכמותי ^_^
עע כן.. אבל יש פדופילים ואונסים בכל מקום ממליץץ בחום! ממולץ לקנות גז מדמיע חשוב מאוד! אם יבואו אלייך תתני כפה תוציאי את הגז ותתרססי עד שהוא לא יראה ותתקשרי ל100..
אנונימי D: תתני פרח
היי זה אני מספר אחד.. יו איך ידעתם? פשש
שואל השאלה:
זה הם?
זה הם?
אנונימי
לא נראה לי, לא דיברו על זה בשום מקום חוץ מהדף הזה בפייסבוק.
הם גם נראים כמו כאפות כאלה. באגרוף אחד אני משתק את הבן שלה.
באותו הנושא: