13 תשובות
שואל השאלה:
לא יודע לאן לטוס
אנונימי
^אם יש לך כסף לזה אח שלי אומר שכיף מאוד ביפן
אתה אחרי צבא?
שואל השאלה:
אני שומר כשרות וזה נורא בעייתי שם
אנונימי
שואל השאלה:
מבחינת כסף יש לי 20k
אנונימי
שואל השאלה:
אהי אחרי צבא כן
אנונימי
אם כן אז תטוס לדרום אמריקה אח שלי אמר שממש כיף שם
כן יפן זה בעייתי ככה זאת גם טיסה יקרה אולי תעשה איזה כמה זמן באירופה אני אוהב את רומניה
נראלי זה האווירה פשוט של החופש אבל כן מסריח שם
בתור אחד שהיה שם פעמיים, אני יכול להגיד לך שזה בערך נכון. פעם ראשונה שהייתי שם ממש נהניתי, הייתי במקומות עם תנאים סה"כ טובים ומחיר טוב, וגם כיף פשוט לפגוש שם אנשים. פעם שנייה שהייתי שם, היו שם רק אנשים מגעילים וגם כמעט מתתי ממחלה זיהומית ונסעתי שלוש שעות באמבולנס מתפורר והקאתי כל הנסיעה. בקיצור כיף שם אם יודעים לאן ללכת.
יש גם צד עשיר בהודו
שואל השאלה:
לבד?
אנונימי
לא עם חברים