10 תשובות
אני חמש יחידות וקיבלתי 100
את בדרכ מקבלת ציונים יחסית נמוכים במבחנים הרגילים?
אולי הורידו הרבה באמת או הקשו בבדיקה אבל הבגרות עצמה הייתה ממש בסדר.
אני נגיד קיבלתי 90 חמש יחל ולא למדתי בכלל, אס אני בסדר עם זה
שואל השאלה:
אני לא מקבלת ציונים נמוכים, יש לי מגן 82
אנונימית
אני קיבלתי 71 ורוב הכיתה שלי קיבלו 90 פלוס ואפילו 100
אני לא חושבת שזה מוזר אני גם ציפיתי לקבל יותר לפחות 80 וזה פשוט הייתה בגרות טריקית יחסית
יש אפשרות לעשות מועד ב
^^הציון היה כזה שונה מהמגן?
מה זה נמוכים?
שומעת אני כל מבחן ובגרויות שתרגלתי קיבלתי 100. אני מעולה באנגלית ומעולם לא קיבלתי פחות מ 98 בגרויות שתרגלתי ובכל זאת בבגרות הזאת קיבלתי 88. שזה מבאס רצח, אם בזה הכוונה לנמוך אני מסכימה איתך. כי בדקתי את התשובות שלי גם ולא הייתי אמורה לקבל פחות מ 96.
אני אישית מתכוונת לבדוק את זה עם המורות ולערער למה זה לא נשמע לי הגיוני.
אני אמנם מודל g אבל הציונים אצלנו היו דיי נמוכים המורה שלי שלחה בקבוצת ווצאפ את הציונים של כולם ורוב הציונים היו מתחת ל70
אנונימית
אצלנו כולם קיבלו ציונים די גבוהים הבגרות הייתה קלילה
אנונימית
דווקא אצלנו לא קיבלו ציונים נמוכים
אחותי קיבלה 26