10 תשובות
^^^ עברית..
אנונימי
לא, זה ציון ממש טוב
כן תגשי
ממליצה בכללי להגיע לממוצע בגרות של לפחות 102, אם יש לך 105 יש סיכוי גבוה למלגה משמעותית משכר הלימוד - כמובן שזה תלוי במוסד האקדמי הרלוונטי
מה הציונים בשאר? אם זה באמת פוגע בממוצע, ויש לך זמן להשקיע- לך על זה.
אבל זה תלוי סיטואציה. יש מקרים שבהם להשקיע בזה ייקח מלא זמן, ויפגע במשהו אחר. במיוחד אם זה גם לא ישנה יותר מדי.
אבל לדעתי ברוב המקרים כדאי לך לגשת.
תלוי באיזה מקצוע
זה ציון טוב בלשון מצוין אפילו הייתי אומרת
תבדקי כמה זה יוצא לך בציון הסופי ותנסי לגשת למועד ב- מה יש לך להפסיד? לוקחים את הגבוה
שמחתי לעזור(;
ציון ממש טוב לא חושבת שאת צריכה מועד ב