4 תשובות
יש לי את הפרו ממליצה
לא צריך את כל נשדרוגים ה14 מספיק
אני אומר 13 פרו מקס ממש טוב בקושי שווה לי בן 13 פרו מקס ל14
אני חושב שהאייפון ארבע עשרה טוב בדיוק כמו הפרו מקס ויותר זול אז הוא עדיף
באותו הנושא: