5 תשובות
אל תעשי את זה את סתם מתייחסת אליו כאפשרות שנייה זה נשמע כאילו את פשוט רוצה להיות בזוגיות לא קשור אליו והוא פשוט אופציה
זה הדבר הכי מגעיל שאפשר לעשות לדעתי
זה דעה שלי
אני חושבת שכדאי לך לקחת זמן לעצמך להבין מה את רוצה באמת ולהיכנס לזה כל כולך עם כל הלב.
שואל השאלה:
לפי דעתי
אנונימית
שואל השאלה:
קצת לא יפה
אנונימית