14 תשובות
^ הרצון שאזרחי המדינה שלי יוכלו להיות בבית שלהם ולא לגסוס במנהרה תודה רבה
כן
כל עוד איראן לא תיפול זה ימשיך
כל עוד איראן לא תיפול זה ימשיך
ומה את רוצה ששואלת השאלה תעשה? תיכנס לעזה ותוציא אותם?
שהממשלה תדאג להוציא אותם, כן
מה יש לך ^^
אנחנו תוקפים שם גם ככה
ולא חושבת שזה יהיה כרגע כמו מה שהיה בהתחלה אבל אי אפשר לדעת
ולא חושבת שזה יהיה כרגע כמו מה שהיה בהתחלה אבל אי אפשר לדעת
לא. שקט. די.
להתרכז החטופים.
להתרכז החטופים.
אני אמרתי שהממשלה צריכה להתרכז החטופים במקום לפתוח עוד חזית.
אין קשר בין זה לחטופים.
היא שאלה בתור אזרחית מודאגת.
החטופים לא רלוונטיים למה שהיא שאלה
היא שאלה בתור אזרחית מודאגת.
החטופים לא רלוונטיים למה שהיא שאלה
החטופים תמיד רלוונטיים. פתיחה של עוד חזית מורידה מהם את הפוקוס. המטרה העליונה כרגע היא החזרתם
תגידי מה את רוצה?
ברצינות.
היא שאלה לגבי אם חיזבאללה יחזרו לירות טילים על הצפון. דיי להמציא.
ברצינות.
היא שאלה לגבי אם חיזבאללה יחזרו לירות טילים על הצפון. דיי להמציא.
אבל זאת לא הייתה השאלה...
אבל מה הקשר לשואלת השאלה, מובן לגמרי הרצון שלך אבל למה ישר לתקוף? אולי היא גרה בצפון והיא מפחדת שהמצב שהיה שם יחזור?
אני הבעתי את דעתי לגבי פתיחת החזית בלבנון מחדש. לא אמרתי לה שקט, אמרתי לרעיון.
באותו הנושא: