5 תשובות
לא..התאוריה דרך הבית ספר פי כמה יותר קלה מהרגילה..
בכל מקרה לתרגל המון באפליקציה
בכל מקרה לתרגל המון באפליקציה
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא.. אני עושה חיצוני
מה לא.. אני עושה חיצוני
אנונימית
אה לא ניקדת אז לא הבנתי נכון,דרך נוהג 2025
אנונימית
לשנן מלא את האפליקציה, בבית ספר זה פשוט 2 טעויות יותר
והכי חשוב בתיאוריה, לחשוב בהיגיון
יש כלכך הרבה שאלות קלות שלא צריך לשנן אם מפעילים את השכל
והכי חשוב בתיאוריה, לחשוב בהיגיון
יש כלכך הרבה שאלות קלות שלא צריך לשנן אם מפעילים את השכל
^כן אבל השאלות בתאוריה של הבית ספר ממש קלות מהרגילה בפער ,לפחות השנה
אנונימית
באותו הנושא: