5 תשובות
לא..התאוריה דרך הבית ספר פי כמה יותר קלה מהרגילה..
בכל מקרה לתרגל המון באפליקציה
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא.. אני עושה חיצוני
אנונימית
אה לא ניקדת אז לא הבנתי נכון,דרך נוהג 2025
אנונימית
לשנן מלא את האפליקציה, בבית ספר זה פשוט 2 טעויות יותר
והכי חשוב בתיאוריה, לחשוב בהיגיון
יש כלכך הרבה שאלות קלות שלא צריך לשנן אם מפעילים את השכל
^כן אבל השאלות בתאוריה של הבית ספר ממש קלות מהרגילה בפער ,לפחות השנה
אנונימית