18 תשובות
עצם זה שאתה רושם מי מישהי זה מעיד הרבה
אנונימי
אני חושבת בשיא הרצינות שתלך לפסיכולוג
לעשות דבר כזה לבן אדם בגלל תפיסת מחשבה שכנראה שהיא שגויה זה לא לגיטימי ואין בזה הגיון אבל זו דעתי
לעשות דבר כזה לבן אדם בגלל תפיסת מחשבה שכנראה שהיא שגויה זה לא לגיטימי ואין בזה הגיון אבל זו דעתי
שואל השאלה:
עצם זה שטתה מתקן אותי זה גם ^
עצם זה שטתה מתקן אותי זה גם ^
אנונימי
זה נשמע כאילו אתה פשוט יוצא עם המישהי הלא נכונה. כשאתה תמצא את האחת שלך את לא תרגיש ככה אם עד עכשיו לא מצאת זה לא אומר שעדיף להיות לבד.
וחוץ מזה אם אתם קרובים ואתה אוהב אותה אולי תנסה לשתף אותה בתחושות שלך ואם אתם לא מצליחים לפתור את זה אז להיפרד
וחוץ מזה אם אתם קרובים ואתה אוהב אותה אולי תנסה לשתף אותה בתחושות שלך ואם אתם לא מצליחים לפתור את זה אז להיפרד
אני יכולה להבין מאיפה זה מגיע אבל אני ממש לא מסכימה עם זה
אנשים בזוגיות לא כי הם צריכים שתיתן להם משהו, הם בזוגיות כי הם אוהבים אחד את השני והם רוצים להיות ביחד ולהתפתח כאנשים ביחד
אנשים בזוגיות לא כי הם צריכים שתיתן להם משהו, הם בזוגיות כי הם אוהבים אחד את השני והם רוצים להיות ביחד ולהתפתח כאנשים ביחד
שואל השאלה:
אין דבר האחת ניראלי זה סתם בולשיט של המוח אנשים בזוגיות כי זה סתם יצר שגורם להם להרגיש טוב עם עצמם זה לא שווה כולם ניראלי
אין דבר האחת ניראלי זה סתם בולשיט של המוח אנשים בזוגיות כי זה סתם יצר שגורם להם להרגיש טוב עם עצמם זה לא שווה כולם ניראלי
אנונימי
שואל השאלה:
כדי לתרבות זה סתם
כדי לתרבות זה סתם
אנונימי
למה בכלל להכנס לזוגיות מראש אם זה מה שאתה חושב? למה לא לפתור את זה עם עצמך ואז להרשות לעצמך להכנס לזוגיות?
זה לא בסדר לעשות ככה למישהו.
זה לא בסדר לעשות ככה למישהו.
שואל השאלה:
כי רק עכשיו התחלתי לחשוב ככה ^
כי רק עכשיו התחלתי לחשוב ככה ^
אנונימי
אם לא ממש. ברגע שאתה מתאהב זה משהו אחר
שואל השאלה:
וגם כל המחשבות האלה גורמות לי לתאהב את מי שאני עכשיו בקטע איתה זה כאילו היא נעזרת בי כדי להרגיש טוב זה גורם לי לשנוא אותה פתאום שאני חושב על זה
וגם כל המחשבות האלה גורמות לי לתאהב את מי שאני עכשיו בקטע איתה זה כאילו היא נעזרת בי כדי להרגיש טוב זה גורם לי לשנוא אותה פתאום שאני חושב על זה
אנונימי
לך לפסיכולוג וזהו אחי זה נשמע שאתה יותר מידי מסובך
אז תיפרד ממנה, אם אתה לא רוצה לעזור לה וזה גורם לך לשנוא אותה תיפרד ממנה
שואל השאלה:
אני לא רוצה לא לעזור לה זה לא עניין של לעזור אני לא רוצה שהיא תעזר בי ואני לא רוצה לעזר בה אני חשבתי שזה מישהו שאוהב אותי אבל זוגיות זה לא מישהו שאוהב אותך זה מישהו שמנצל את הזמן והחיים שלך בישיל למלאות את עצמו זה צה שחרא הזה
אני לא רוצה לא לעזור לה זה לא עניין של לעזור אני לא רוצה שהיא תעזר בי ואני לא רוצה לעזר בה אני חשבתי שזה מישהו שאוהב אותי אבל זוגיות זה לא מישהו שאוהב אותך זה מישהו שמנצל את הזמן והחיים שלך בישיל למלאות את עצמו זה צה שחרא הזה
אנונימי
שואל השאלה:
אולי היא אוהבת את זה שאני גורם לה להרגיש טוב אולי היא אוהבת את איך שאני ניראה אולי היא אוהבת את האופי שלי אבל אותי היא בטח לא אוהבת כל מה שהיא אוהבת זה את עצמה בסוף כי אני כמו סתם איזה משהו שגורם לה להרגיש טוב
אולי היא אוהבת את זה שאני גורם לה להרגיש טוב אולי היא אוהבת את איך שאני ניראה אולי היא אוהבת את האופי שלי אבל אותי היא בטח לא אוהבת כל מה שהיא אוהבת זה את עצמה בסוף כי אני כמו סתם איזה משהו שגורם לה להרגיש טוב
אנונימי
שואל השאלה:
זה רק בגלל שהמוח הדפוק שלי משכנה אותי שזה חשוב וזה לא
זה רק בגלל שהמוח הדפוק שלי משכנה אותי שזה חשוב וזה לא
אנונימי
שואל השאלה:
למה צריך לעזר אחד בשני ?
למה אני צריך לעזור לה לה לאהוב את עצמה היא פשוט אוהבת את עצמה דרכי נכון? למה אני צריך את החרא הזה
למה צריך לעזר אחד בשני ?
למה אני צריך לעזור לה לה לאהוב את עצמה היא פשוט אוהבת את עצמה דרכי נכון? למה אני צריך את החרא הזה
אנונימי
אבל כל הקטע של זוגיות זה לעזור אחד לשני ואם היא נתמכת בך זה לא משהו רע
אם היא משתמשת בך זה רע אבל כאילו כל הקטע בזוגיות זה שאתה נעזר במישהו כי אתה בוטח בו ואוהב אותו
אם היא משתמשת בך זה רע אבל כאילו כל הקטע בזוגיות זה שאתה נעזר במישהו כי אתה בוטח בו ואוהב אותו
באותו הנושא: