5 תשובות
אני הייתי מתחילה
חיש ומהר
כשתראי ציונים תתחילי
שואל השאלה:
אני כבר יודעת שאני אקבל בסביבות ה70 וגם המגן שלי 70 אז אני חייבת לגשת למועד ב
אני כבר יודעת שאני אקבל בסביבות ה70 וגם המגן שלי 70 אז אני חייבת לגשת למועד ב
אנונימית
בחיי שאני עדיין מתפללת
אם את רוצה ללמוד ביחד או משהו לחחח אני כאן
אם את רוצה ללמוד ביחד או משהו לחחח אני כאן
באותו הנושא: