5 תשובות
הוא לא אתה פשוט מתעניין יותר בפילוסופיה
אני חושב שזה בגלל שפילוסופיה (במושג המודרני שלו) הוא נושא ששייך בו הרבה יותר הדיון, מאשר במוזיקה, במוזיקה פחות שייך להתווכח, פחות שייכים טענות, פחות שייכים התנגדויות. שזה כל מה שהופך את קטגורית פילוסופיה למעניינת יותר.
כי על מוזיקה אין יותר מידי מה לדבר.
פילוסופיה לעומת זאת יוצרת דיונים מעניינים על כל מיני נושאים
המדור היחיד שכיף להתנשא חופשי. יתרה, כל מי שכאן לרוב אותם משתמשים אז מכירים טוב זה את זה ואפשר לשאול שאלות על עמיתים ברז.
והבסיס הוא השאלות, הדיונים, ההחכמה.
זה לא סוד שפילוסופיה הוא תחום מעניין.
כי יש פה תוכן.