התחברות
הרשמה
כתוב שאני צריך מלווה יום עד ה27/6 , זה כולל התאריך הזה או לא ?
כאילו ב27/6 אני אוכל כבר לנהוג בלי מלווה?
עברתי טסט ב26/3 והוצאתי רישיון ב 27/3
24 ביוני 2025, 14:09
רשיון נהיגה
נהג חדש
מלווה
נהיגה
חוקים
2 תשובות
לא, רק למחרת
ו
וריק
לא כולל
א
אנלא מאגניבה
באותו הנושא:
נגמר לי המלווה יום, אני צריך לשלוח הצהרה או שאני יכול לסוע פשוט לבד?
למלווה צריך להיות ביטוח ברכב שאני נוסע בו?
עברתי טסט ואני צריך מלווה לחצי שנה, אני צריך לרשום את השעות שאני נוהג עם מלווה?
אם יש לי תו נכות וכתוב שהמלווה לא צריך לשלם
האם צריך להצהיר על סיום מלווה יום או רק על סיום כולל של המלווה לילה? או שאפשר פשוט לנהוג?
אם אני נהגת חדשה עדיין בתקופת מלווה יום, אפשר להסיע גם 3 אנשים כולל מלווה?
ברביעי הבא נגמר לי המלווה יום אני צריך להודיע למישהו לפני שאני מתחיל לסוע לבד ?
אם נגמר לי המלווה יום אני יכול פשוט לנסוע או שאני צריך להחתים את משרד הרישוי?
טופס הצהרת סיום מלווה צריך לעשות שאני מסיימת מלווה בוקר או לילה?
כמה ימים צריך מלווה לילה וכמה ימים צריך מלווה בוקר?
שאני עובר טסט כמה זמן אני צריך לנסוע עם מלווה?