14 תשובות
לצאת מהקבוצה ופחות לדבר איתם לא ליצור קשר
לחסום ושיעופו קיבינימט
אתה לא צריל אנשים רעילים
אצה לא חייב להיות נחמד, פשוט תכתוב שכרגע אתה רוצה להתרכז בלהיות בצבא, ולא יהיה לך זמן לשאר הדברים, אז פשוט אל תיצור קשר עם האנשים האלו ואולי הם יבינו את הרמז
אתה לא צריל אנשים רעילים
אצה לא חייב להיות נחמד, פשוט תכתוב שכרגע אתה רוצה להתרכז בלהיות בצבא, ולא יהיה לך זמן לשאר הדברים, אז פשוט אל תיצור קשר עם האנשים האלו ואולי הם יבינו את הרמז
שואל השאלה:
פשוט לחסום את כולם ולא לדבר איתם יותר? הבעיה שעדיין לא הייתה לנו מסיבת סוף שנה וחלק מהם איתי בכיתה
פשוט לחסום את כולם ולא לדבר איתם יותר? הבעיה שעדיין לא הייתה לנו מסיבת סוף שנה וחלק מהם איתי בכיתה
אנונימי
אה אז תעשה בסוף שנה
שואל השאלה:
הם פשוט "חברים" כאלה חארות באמת , על הנייר הכל טוב אבל שאני איתם במצבים לא נייטרלים הם פשוט חארות
הם פשוט "חברים" כאלה חארות באמת , על הנייר הכל טוב אבל שאני איתם במצבים לא נייטרלים הם פשוט חארות
אנונימי
תסתובב יותר עם החבורה השנייה האחלה שלך. הם גם איתך באותו בית ספר?
שואל השאלה:
^^כבר עכשיו הם עיצבנו אותי
^^כבר עכשיו הם עיצבנו אותי
אנונימי
שואל השאלה:
החבורה השנייה זה חבר שגם בחבורה אחרת לא איתי בשום כיתה ועוד אחד הוא חבר לא מהבית ספר שלי
החבורה השנייה זה חבר שגם בחבורה אחרת לא איתי בשום כיתה ועוד אחד הוא חבר לא מהבית ספר שלי
אנונימי
שואל השאלה:
באלי כבר להתגייס ולהתעלם מהם
באלי כבר להתגייס ולהתעלם מהם
אנונימי
אז תעשה את זה
תתעלם בלי קשר
הגיוס הוא לא תירוץ להעיף אותם מהחיין שלך
תתעלם בלי קשר
הגיוס הוא לא תירוץ להעיף אותם מהחיין שלך
תנסה לסיים את השנה האחרונה בצורה טובה ואמיתית. שלא יהיו לך חרטות אחרי
שואל השאלה:
באמת אנשים כאלה רדודים , מרגיש לי כאילו רק עכשיו בזמן האחרון שמתי לב לפרצוף האמיתי שלהם , תמיד בכל סוף שנה שאני נפגש איתם הרבה אני שם לב כמה הם חארות וכמה האלה שעוד בסדר שם פשוט נגררים אחריי האלה המציקים
באמת אנשים כאלה רדודים , מרגיש לי כאילו רק עכשיו בזמן האחרון שמתי לב לפרצוף האמיתי שלהם , תמיד בכל סוף שנה שאני נפגש איתם הרבה אני שם לב כמה הם חארות וכמה האלה שעוד בסדר שם פשוט נגררים אחריי האלה המציקים
אנונימי
פשוט תפסיק לדבר עם כולם
לסנן, להתעלם, להרחיק ממך כול קשר לאנשים האלה עד שיבינו לבד שאתה כבר לא בקטע שלהם. אם הם לא הבינו לבד, תצטרך ללכת ולהגיד להם את זה בצורה ישירה וברורה