6 תשובות
שואל השאלה:
אה תודה
שואל השאלה:
אה ברח קחי כמה
שואל השאלה:
קח*
שואל השאלה:
יש לך תפקידים בסיסיים טובים להציע לי לבקש שאותם יש סיכוי שניתנו לי? ובכלל מה אתה אומר על התפקיד רכז גיוס ושיבוץ? אם אתה לא יודע הכל טוב. אני רוצה להרגיש שאני תורם אבל גם לא משתעמם או 3 שנים על אותו דבר. אני רוצה משהו מעניין שמעניין אותי. רציתי תפקיד טוב המשמעותי.אבל אני גם לא רוצה תפקיד פח או משעמם.
והמלצת עם משקי"ת תש? או שרק דיברת על זה שהיא יכולה לאשר לי לעבוד?
אם המלצת לי. מה משקי"ת ת"ש עושה. זה לגברים גם?

אני חושב שעדיף לי להשאר עם רכז גיוס ושיבוץ. אמרו שזה לא תפקיד ספציפי. יתנו לי תפקיד שם במין התפקידים שיש שם בתל השומר תפקידים כלליים
שואל השאלה:
יום המאה שלי הלך מעפן ככה הלך למלא. זה פעם אחת וזה מלחיץ ואתה יודע כל אחד צריך לקחת פיקוד וגם מצגת. זה הכל היה לא נורמאלי ועוד בזום. שום דבר לא מראה איך בן אדם אמיתי יודע להתנהל. באמת גרוע...

הדרכה-1
הפעלה טכנית-2
תפיסת מרחב-2
ניהול וארגון-2
פיקוד-1
טיפול באדם-3
עיבוד מידע-1
עבודת צוות-2
קשב מתמשך-2
השקעה והתמדה-3
התנהגות מסגרתית-4
בגרות ובשלות-3

זה שלי. יש דברים שמתקרבים לנכון עוד מיילא. אבל זה באמת מבאס כי אני ממש קרוב לקבל דברים טובים וזה מוריד הכל.

דווקא שמעתי על מודיעין בגלילות.
אני רציתי משהו מודיעין בחיל האוויר או בשהוא כזה מעניין. או מודיעין. באמת.

מה אני יכול לעשות כדי להתקבל לתפקיד טוב כזה במודיעין או משהו? דרך אגב גלילות זה קרוב לבית של אבא שלי. אז זה גם יוצא טוב. אבל בכלל יותר מעניין אותי התפקיד עצמו.
מה אני יכול לעשות בקיצור? אם אתה יכול לעזור לי. אני באמת כבר מאבד את עצמי מלא זמן ואני מאוד רוצה לבחור בחירות טובות ולהתקבל ולעבור הלאה ולהצליח
שואל השאלה:
אני לא יכול שנת שירות כי לא הורידו לי את הפרופיל עד לפרופיל של מתנדב שזה גם אומר לא חובה צבא לפי דעתי... ואז אני יכול לבחור בשנת שירות. עכשיו אני עכשיו בשירות חובה לצה"ל...

"מה זה קצינת ת"ש תמיד או בשחור" לא הבנתי... וגם, זה לבנות?