10 תשובות
לפעמים
באמצע נראה לי
באמצע נראה לי
אני בכלל לא מקבלת לא חיובי ולא שלילי
אנונימית
בשנה האחרונה קרובות יחסית
את לא פדלאה מדיקלית אהובתי אני אחמיא לך לנצח
וואו לא מקבלת לא טובות ולא רעות, אם אני מקבלת פעם באף פעם אז מהמשפחה הקרובה רק
קרובות
מהמשפחה והחברים קרובות ומאנשים זרים רחוקות
רחוקות
די קרובות
רחוקות מאוד כי אני פדלאה מבחינה מדיקלית
באותו הנושא: